آتی کاوان پارس جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری آران و بیدگل - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل از جذب و راهنمایی ۴۴ طرح سرمایه گذاری در حوزه توسعه گردشگری شهرستان آران و بیدگل اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، مجید نوری، سرپرست میراث فرهنگی آران و بیدگل امروز ۲۵ مهر ۹۷ با اعلام این خبر اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش توسعه تاسیسات گردشگری با استقبال خوبی روبرو شده است و امید داریم بتوانیم با تعامل سازنده به رشد صنعت گردشگری منطقه یاری کنیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل همچنین گفت: ۴۴ طرح گردشگری در قالب اکوکمپ، مجتمع خدماتی و رفاهی، هتل، اقامتگاه سنتی و بوم گردی، از جمله طرح های سرمایه گذاری در حال پیگیری و اجرا در سطح شهرستان آران و بیدگل است.

نوری در خاتمه خاطر نشان کرد: گردشگری با ویژگی های خاص خود، صنعتی پویا با آینده ای روشن تلقی می گردد و سرمایه گذاری در این صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل در راستای توسعه زیر ساختهای بخش گردشگری شهرستان آران و بیدگل آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

منبع: میراث آریا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 30 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.