آتی کاوان پارس جزیره فی فی تایلند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، جزایر فی فی کشور تایلند مابین جزیره پوکت و غرب تنگه مالاکا قرار گرفته‌اند. بهترین جزیره در بین جزایر فی فی، جزیره کو فی فی دون می‌باشد. این جزیره به دلیل مناظر زیبایی که دارد میزبان گردشگران بسیاری است.

چگونه به جزیره فی فی سفر کنیم؟

راههای زیادی برای رسیدن به این جزیره از طریق شهرهای تایلند وجود دارد. بهترین راه برای رسیدن به این جزیره، سوار شدن بر قایق از پوکت یا کرابی است، از پوکت تا فی فی با قایق تقزیبا دو ساعت طول می کشد و قایق ها روزانه در فواصل زمانی معینی به سمت این جزیره حرکت می کنند. از کرابی تا فی فی با قایق تقریبا ۱:۳۰ طول می‌کشد که قایق‌های این مسیر در فواصل زمانی معین به این جزیره می‌روند. فرودگاه پوکت برای رسیدن به جزایر کوفی‌فی از هواپیماهای آب نشین استفاده می‌کند.

بهترین زمان برای بازدید از جزیره فی فی  

دمای هوا در جزیره فی فی در تمام سال حدود ۲۴ تا ۳۲ درجه سیلسیوس می‌باشد. این ماه فصل جهانگردی در آن از نوامبر تا مارس می‌باشد چون در این ماهها دمای هوا ۲۸ درجه سیلسیوس می‌باشد و وزش نسیم خنک در این جزیره هوای آن را لذتبخش‌تر خواهد کرد.

غذاهای جزیره فی فی

لذت بردن از غذاهای جزیره فی فی از مهمترین غذای این منطقه غذاهای دریایی می‌باشد که موجودات دریایی را در طول روز به صید می‌پردازند و به دلخواه شما هر کدام را پخت می‌کنند، به غیر از رستوران دریایی، مکان‌های دیگری نیز برای ارائه غذاهای تایلندی و اروپایی به چشم می‌خورد. اما لذت واقعی طعم غذاهای فی فی وقتی می‌باشد که گوشه و کنار این جزیره را طی نمایید و محل‌هایی را پیدا نمایید که در آن غذاهای محلی فی فی سرو می‌گردد.

کارهایی که باید در جزیره فی فی انجام بدهید

یکی از بهترین نقاط گردشگری جهان جزیره فی فی می‌باشد که فعالیت‌های بسیاری در آن صورت می‌گیرد. با شرکت در تور ارزان تایلند که مدت زمان آن معمولا ۳ تا ۴ روزه است می‌توانید به بازدید بهترین جاذبه‌های جزایر تایلند بروند. کشتی سواری، شیرجه از روی صخره ها، صخره نوردی و ماهی گیری از بهترین جاذبه‌های جزیره فی فی برای تجربه هستند. ماجراجویی‌های عجیب و غریب در کوه‌ها و صخره‌های این جزیره و هیجان آن می‌تواند میزان آدرنالین خون شما را بالا ببرد. خلیج مایا مهمترین جاذبه جزیره فی فی بوده که در فیلم های زیادی بخش‌هایی از آن به نمایش درآمده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 198 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.