آتی کاوان پارس حضور 43 شرکت گردشگری خارجی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی ایران، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران، واقع در اتوبان چمران، برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند از ۹ صبح تا ۱۷ عصر از این نمایشگاه بازدید نمایند.

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

خبرآنلاین: در این نمایشگاه، ۹۸۶ شرکت گردشگری داخلی و ۴۳ شرکت گردشگری خارجی حضور خواهند داشت و به معرفی محصولات و خدمات خود مشغول می شوند.

شرکت دانش بنیان انیاک جی دی اس، شرکت حمل ونقل ریلی رجا و شرکت هلدینگ ملاصدرا نیز از شرکت کنندگان این نمایشگاه خواهد بود.

در این نمایشگاه سمینار و جلساتی با موضوعات با رویکرد تبلیغات کلیکی، افزایش توان اقتصادی آژانس ها با BSP، شروع عصر گردشگری دیجیتال، چالش های اقتصادیاتی در حوزه گردشگری، سئو در گردشگری ، ضرورت اتصال آژانس ها به وسیله GDS های محلی به GDS های بین المللی، نقشه راه موفقیت برای آژانس های آنلاین، اهمیت دیجیتال مارکتینگ در گردشگری نوین و با حضور متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.