آتی کاوان پارس خبرنگاران مسابقه محبت آمیز فوتبال ستارگان ایران با منتخب گنبدکاووس برگزار می گردد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، گنبدکاووس – خبرنگاران – رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس اعلام نمود که یک دیدار محبت آمیز و خیرخواهانه به نفع سیل زدگان با حضور تعدادی از ستارگان فوتبال کشورمان حاضر در جام جهانی ۱۹۹۸، با تیم منتخب این شهرستان برگزار می گردد.

حجت الله یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این دیدار محبت آمیز ساعت ۱۹:۳۰ روز آدینه هفته جاری در ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی گنبدکاووس برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن برای یاری به سیل زدگان این شهرستان تخصیص می یابد.

وی اضافه نمود: تا این لحظه بیشتر بازیکنان تیم ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه برای بازی خیرخواهانه روز آدینه اعلام آمادگی نموده و حضور می یابند مگر آنکه برای بازیکنی مسئله ای ایجاد گردد ونتوانند بیایند.

یوسفی اضافه نمود: برگزاری این دیدار محبت آمیز با مشارکت فرمانداری ویژه، اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال گنبدکاووس برنامه ریزی شده است و بهای بلیط آن نیز ۱۰۰ هزار ریال پیش بینی شده که چون عواید آن به سیل زدگان اختصاص می یابد هر فرد می تواند هر تعداد بلیط که بخواهد، خریداری نماید.

وی توضیح داد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته کاروان تیم منتخب ستارگان فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ عصر فردا پنجشنبه وارد استان گلستان شده و در یک هتل در آزادشهر از شهرهای همجوار گنبدکاووس اسکان می یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، دیدار با فرماندار ویژه گنبدکاووس و بازدید از بعضی مناطق سیل زده شهرستان و برپایی مراسم گلریزان برای جمع آوری یاری های مردمی برای سیل زدگان از برنامه های جانبی قبل از آغاز مسابقه فوتبال است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/ ۳۰۳۹/ ۱۸۶۰

منبع: ایرنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها