آتی کاوان پارس دفتر ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، در حاشیه چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دفتر جدید هواپیمایی ترکیش ایر رسماً گشایش یافت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، روز گذشته ۳۱ خرداد ماه و همزمان با برگزاری اجلاس وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در اصفهان، دفتر هواپیمائی کشور ترکیه ترکیش ایر بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، با حضور مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه و دریا اورس سفیر کشور ترکیه در ایران و مسئولان اصفهان گشایش یافت.

وزیر امور خارجه ترکیه در آیین گشایش این دفتر با ایراد سخنانی مطرح نمود: امیدوارم که گشایش این دفتر هواپیمایی به گسترش مناسبت های فرهنگی اصفهان و ترکیه و به ویژه به توسعه گردشگری میان شهر زیبا و تاریخی اصفهان و کشور ترکیه یاری کند.

پیش از این وزیر امور خارجه ترکیه که در سفری دو روزه برای شرکت در اجلاس وزرای خارجه ایران و ترکیه به اصفهان سفر نموده بود، پس از دیدار با استاندار اصفهان از بناهای تاریخی اصفهان به ویژه مجموعه دنیای میدان امام(ره) (نقش دنیا) و بناهای تاریخی آن و همچنین مجموعه دنیای کاخ چهلستون نیز بازدید به عمل آورد.

منبع: میراث آریا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : همایشها و نمایشگاه ها تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.