آتی کاوان پارس راهنمای سفر به تایلند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تایلند کشور عالی و زیبا برای سفر بوده و مناظر زیبایی دارد. طبیعت زیبا همراه با کلانشهرهای شلوغ با مراکز خرید مدرن و آسمان خراش و هزینه سفر ارزان این کشور را در لیست سفر تعداد زیاد گردشگران قرار می‌دهد.

چگونه به تایلند برویم؟

سالانه میلیون‌ها گردشگر به بازدید این کشور می‌روند. رونق صنعت گردشگری در این کشور باعث گشته که گزینه‌های مختلفی برای رسیدن به تایلند را در نظر بگیرند. محبوب‌ترین گزینه برای همراهی با تور ارزان تایلند استفاده از هواپیما است. بانکوک پایتخت این کشور بزرگترین قطب گردشگری کل قاره آسیا به شمار می‌رود. به همین دلیل همه ایرلاین‌های بین‌المللی به شهرهای مهم جهان دارند. از دیگر راه‌های سفر به این کشور مسیرهای جاده‌ای می‌باشد. تایلند با کشورهایی همچون کامبوج، مالزی، سنگاپور و میانمار هم مرز بوده و مسافران می‌توانند با ماشین و اتوبوس از طریق مرزها وارد تایلند بشوند. گزینه دیگر، مسافرت با قطار می‌باشد که تنها خط راه‌آهن بین‌المللی تایلند به شهر باتروورت و کوالالامپور مالزی متلصل گشته و سپس تا سنگاپور ادامه پیدا می‌کند. مسافرت با قطار گزینه خوبی می‌باشد چون قیمت بلیط ها در آن مقرون‌به‌صرفه می‎باشد و برای کسانی که دنبال مسافرتی راحت هستند قطار سریع‌السیر لوکسی وجود دارد که فقط یکبار در هفته سرویس داده و خدمات رفاهی عالی دارد. برای رسیدن به تایلند از طریق راه‌های دریایی هم باید از استان ساتون در جنوب تایلند تا جزایر لنکاوی مالزی و کشتی‌های کروز از مالزی و سنگاپور تا پوکت و بانکوک اقدام نمایید.

راهنمای سفر به تایلند

از سنت‌های اجتماعی و هنجارهایی که در کشور تایلند به چشم می‌خورند تا از گرفتار شدن مشکلاتی غیر ضروری جلوگیری نمایید. این که قبل از بازدید از این کشور یک ایده کلی از آن داشته باشید بسیار مفید است. فرهنگ جامعه تایلند برای قرن‌ها می‌باشد که تحت تاثیر تبادل فرهنگی با کشورهای چین و هند می‌باشد، در سال‌های اخیر تاثیر زیادی از کشورهای غربی گرفته به خصوص نسل جوان این کشور، مثلا امروزه مردم در هنگام سلام کردن به هم دست پیدا می‌کنند. راه سنتی سلام کردن در این کشور بستن دست‌ها و کمی خم کردن سر می‌باشد. وقتی به تایلند سفر نمایید باید به خاطر داشته باشید که به خانواده سلطنتی تایلند احترام‌های مذهبی گذاشته می‌شود. مردم این کشور خشمگین شدن و ابزار علاقه بین زن و مرد در ملا عام را بسیار بد در نظر می‌گیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها