آتی کاوان پارس رستوران مانترا در پاتایا - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، رستوران مانترا (Mantra) در پاتایا رستورانی با غذاهایی از کشورهای مختلف جهان مانند ژاپن، هند، چین و ایتالیا است. کباب و غذاهای دریایی نیز در منوی این رستوران موجود هستند.

رستوران مانترا (Mantra) در هتل اماری اوشن پاتایا قرار گرفته و از بهترین رستوران‌های شهر پاتایا به حساب می‌آید. از دیگر امکانات ویژه این رستوران اجرای موسیقی بصورت زنده بوده که حال و هوای رمانتیکی به رستوران داده و سبد نان این رستوران نیز متنوع می‌باشد و از نان تازه پخته شده است. می‌توانید در این رستوران نان به رنگ پرچم ایتالیا و هم چنین نان اسفناج به رنگ سبز، نان پنیر به رنگ سفید و نان گوجه فرنگی به رنگ قرمز را نیز میل نمایید.

طراحی این رستوران خاص و تماشایی است و چشمان هر کسی را به سوی خود خیره می‌کند. فانوس‌های زیبا، نور ملایم، رنگ قرمز، همه و همه در دلنشین‌تر کردن فضای رستوران تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. در تور تایلند برای تجربه طعم واقعی غذای ایتالیایی به این رستوران بروید.

انتخاب غذا در این رستوران مجلل کار بسیار سختی بوده، بدین خاطر که غذاهای بسیار زیادی در منو وجود دارد، اما پرسنل رستوران مانترا به شما سوشی، ساشیمی و استیک Wagyu را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

رستوران و بار مانترا به منظور حفظ نظم و استاندارد خود برای پرسنل لباس هماهنگ و جالب توجه طراحی کرده که تمامی پرسنل آن را به تن دارند. رستوران آنقدر بزرگ است که نیازی به رزرو از قبل نبوده، اما معمولا روزهای یکشنبه منوی آن بسیار بهتر از دیگر روزها می‌شود و باید از قبل میز رزرو نمایید.

آدرس رستوران مانترا

Beach Rd, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.