آتی کاوان پارس رقابت های شطرنج قهرمانی کشور در ورامین برگزار می گردد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شیرکوند شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی پیش بینی گردیده ، ورامین از فردا میزبان شطرنج بازانی از سراسر کشور خواهد بود.

شیرکوند اضافه نمود: مسابقات در روز چهارشنبه ۷ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح برپا خواهد شد و تا جمعه ۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به تدوین آیین نامه از هفته های قبل و فراخوان انجام شده، شطرنج بازان سراسر کشور اقدام به ثبت نام کردند و هم اکنون اسکان این عزیزان در دستور کار قرار گرفته تا از فردا برای رقابت های حساس مقابل یگدیگر صف آرایی نمایند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار کرد: ریتینگ داران ۱۷۰۰ و پایین تر برای کسب عنوان های برتر و جمع آوری امتیازات لازم جهت صعود به ریتینگ های بالاتر در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

شیرکوند اضافه نمود:این دوره با نام استاد مرحوم احمد امینی از پیشکسوتان ورزش و رییس اسبق هیات شطرنج ورامین مزین گشته است.

این مسئول در انتها گفت: تماشای مسابقات آزاد است و شهروندان ورامینی می توانند با حضور در محل برگزاری مسابقات نمایندگان شهر خود را تشویق نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها