آتی کاوان پارس زنین: مانچینی زنیت سن پترزبورگ را نابود کرد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، پیشکسوت ۹۱ ساله فوتبال روسیه سرمربی مطرح ایتالیایی را نابود کننده تیم زنیت سن پترزبورگ نامید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ در هفته چهارم لیگ برتر روسیه با نتیجه ۴ بر یک از سد اورال گذشت. این پنجمین پیروزی سرگئی سماک، سرمربی جدید تیم زنیت سن پترزبورگ در شش بازی پس از جدایی روبروتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی بود. مانچینی از ماه ژوئن ۲۰۱۷ میلادی تا ماه می ۲۰۱۸ راهنمایی این تیم روسی را بر عهده داشت و مدتی قبل سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا گشت.

گرمان زونین، پیشکسوت ۹۱ ساله فوتبال روسیه در این رابطه گفت: روبرتو مانچینی در زمان کار در تیم زنیت سن پترزبورگ بسیاری از جوانه های امید را از بین برد و بازیکنان زیادی را به صورت قرضی راهی دیگر تیم ها کرد. سرگئی سماک، سرمربی جدید تیم زنیت سن پترزبورگ به چنین بازیکنانی اعتماد کرد و این کار به خوبی صورت گرفت. به سماک زمانی که در تیم زنیت نقش دستیار را داشت ایمان داشتم. نباید مانع جدایی او می گشتند و اطمینان دارم در آینده سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه می گردد.

وی درباره آرتم جیوبا، مهاجم ملی پوش تیم زنیت سن پترزبورگ نیز گفت: او یک بازیکن فوق العاده و گلزن است اما روبرتو مانچینی به همین بازیکن در زمان کارش نیازی نداشت! ساختار فعلی تیم زنیت سن پترزبورگ در شرایط فعلی بسیار خوب است که کمتر تیمی در لیگ برتر روسیه آن را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها