آتی کاوان پارس زیباترین کلیساهای کشور اسپانیا برای بازدید - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کشور اسپانیا کشوری با پس زمینه کاتولیک بوده و کلیساهای تاریخی زیبایی می‌توان در آن یافت، که در اروپا و یا حتی جهان مشهور هستند.

معبد Expiatori del Sagrat Cor

این معبد در شهر بارسلون کشور اسپانیا قرار دارد و در قله کوه Tibidabo ساخته شده و یکی از مکان‌های جدیدی است که در سال ۱۹۵۰ بعد از یک فرایند ساخت و ساز طولانی تکمیل شده است. این کلیسا طراحی رمانتیکی داشته و برای ساخت آن از سنگ استفاده شده است. تزیینات زیادی در این کلیسا برای بازدید وجود دارند که می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید. تور اسپانیا ارزان فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی کشور اسپانیا است.

کلیسای جامع تولدو

مشهورترین کلیسای گوتیک در اسپانیا این کلیسا بوده که ساختار زیبا و طراحی منحصر به فردی دارد. این بنا با سنگ آهک سفید ساخته شده است. وجود این سنگ آهک‌های سفید باعث انعکاس نور شده و جریان نور طبیعی که از طریق گنبدهای باز وارد آن می‌گرددو آن را زیباتر می‎کند. گنجینه موجود در این کلیسا یکی از بخش‌هایی می‌باشد که باید از آن بازدید نمایید. به لطف مجموعه چشم‌نوازی از سنگ‌های قیمتی که در این گنجینه وجود دارد، گردشگران زیادی از سرتاسر جهان برای بازدید آن می‌آیند.

کلیسای جامع سویا

کلیسای جامع سویل با عنوان کلیسای سنت مری در کنار دریا ساخته شده و یک ساختار گوتیک منحصر به فرد دارد و بزرگترین کلیسا در جهان است. این بنا در قرن ۱۶ ساخته شده و در مرکز شهر سویا قرار دارد. این کلیسا به همراه مناره‌ها و تزیینات زیبایی که در آن به کار رفته، بسیار زیبا و شگفت انگیز می‎‌باشد و ارزش بازدید را با دانستن قیمت تور اسپانیا دارد.

Mezquita of Cordoba

کلیسای جامع Mezquita یک جاذبه تاریخی شگفت‌انگیز برای بازدید در کشور اسپانیا به شمار می‌رود و قدمت آن به قرن هفتم بازمی‌گردد. این کلیسا تاریخ پر فراز و نشیبی داشته  و یک بار هم به مسجد مسلمانان تبدیل شد و دوباره در قرن ۱۳ به مذهب کاتولیک بازگردانده شد. این بنا نمونه اصلی از معماری اهالی شمال آفریقا بوده و گنبدهای بلندی دارد.

کلیسای Sagrada Familia در بارسلون

ساگاردا فامیلا (Sagrada Familia)، مشهورترین کلیسای کشور اسپانیا است که به لطف سازنده آن یعنی آنتونی گائودی در بارسلون قرار دارد. ساخت و ساز این بنا در سال ۱۸۸۲ آغاز شد و هنوز هم یک پروژه در حال اجرا است. طراحی این کلیسا از سایر کلیساهای کشور اسپانیا متفاوت است. کلیسای ساگاردا فامیلا با عناصر سبکی تازه ساخته شده است و یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی تور ترکیبی اروپا است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 157 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.