آتی کاوان پارس فوتبال دنیا، لوکا مودریچ مجازات حبس به خاطر کلاهبرداری مالیاتی را پذیرفت - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، فوتبال دنیا – لوکا مودریچ مجازات معین گردیده برای او به خاطر نپرداختن مالیات درآمدهایش در اسپانیا را قبول نموده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، لوکا مودریچ مجازاتی که دادگاهی در اسپانیا برای او به خاطر نپرداختن مالیات درآمدهایش در دوران بازیگری برای رئال مادرید در نظر گرفته را پذیرفته و با اداره مالیات اسپانیا در خصوص پرداخت مجازات نقدی به توافق رسیده است.

طبق گزارش نشریه موندو دپورتیووی اسپانیا، برای هافبک کروات رئال مادرید که سال جاری جایزه بهترین بازیکن اروپا را برد و جزو نامزدهای کسب جایزه بازیکن سال فیفا هم هست، هشت ماه زندان در نظر گرفته گردیده است که مجازات کلاهبرداری مالیاتی اوست. گویا مودریچ مالیاتی به مبلغ ۸۷۰ هزار و ۷۲۸ یورو از درآمدهای دوران بازیگری اش در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را نپرداخته است. در واقع او از طریق یک شرکت واسطه در لوکزامبورگ به نام ایوانو اس ای آر ال در آمدهایش از محل فعالیت های تبلیغاتی را از دید مسئولان مالیاتی اسپانیا پنهان نگه داشته است که ۵۷۹ هزار و ۷۳۸ یوروی آن مربوط به سال ۲۰۱۴ و ۲۹۰ هزار و ۹۹۰ یوروی دیگر مربوط به سال ۲۰۱۳ می گردد.

طبق قوانین اسپانیا، مجازات های حبس زیر دو سال به شرط آنکه برای اولین بار رخ برای فرد متخلف در نظر گرفته گردیده باشند و جنبه جنایی نداشته باشند، قابل تبدیل به مجازات نقدی هستند و این قانون شامل حال مودریچ هم گردیده است.

پیش از این نیز بازیکنانی مانند لیونل مسی، خاویر ماسچرانو و کریستیانو رونالدو و همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید از این قانون برای گریز از رفتن پشت میله ها به خاطر فرار از پرداخت مالیات استفاده نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها