آتی کاوان پارس معرفی هتل وستین شهر پکن - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، شهر زیبا و توریستی پکن، هتل های زیادی دارد که هتل وستین پکن فایننشال استریت (Hotel Westin Beijing Financial Street)، یکی از بهترین آن‌ها است.

شهر شلوغ و پر جمعیت پکن مطمئنا یکی از مقاصد گردشگرانی است که قصد دارند به کشور چین سفر کنند. پکن شهری شلوغ و پر از آسمانخراش بوده و یک شهر گردشگر پذیر است و هتل‌های زیاد و متنوعی برای اقامت دارد، یکی از بهترین هتل‌های پکن، هتل وستین پکن فایننشال استریت به شمار می‌رود. 

این هتل ۵ ستاره تمام امکانات روز هتلداری همچون وای فای رایگان، باشگاه تناسب اندام، استخر، چند رستوران از جمله رستوران چینی و رستوران ایتالیایی و پارکینگ رایگان دارد و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت در شهر پکن باشد.

این هتل در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و ۴۸۳ اتاق دارد. اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز و لوازم بهداشتی حمام مجهز است. علاوه بر این در هر اتاق گاوصندوقی قرار گرفته تا در صورت عدم تمایل به جابه‌جایی مدارک و اشیا مهم، بتوانید آنها را با خیال راحت در گاوصندوق اتاق قرار بدهید.

یکی از بزرگترین مزیت‌های اقامت در هتل وستین پکن فایننشال استریت دسترسی بسیار خوب آن به بهترین جاذبه‌های شهر پکن است. میدان تیان آنمن، قصر تابستانی، دیوار بزرگ از جاذبه‌هایی هستند که در نزدیکی این هتل هستند.

این هتل در منطقه ی شیچنگ پکن قرار گرفته و یک انتخاب اقامتی عالی برای افرادی می‌باشد که به مناطق توریستی و تاریخی علاقه‌مند هستند. با دانستن قیمت تور چین به بازدید جاذبه‌های این شهر بروید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.