آتی کاوان پارس معرفی پارک های ملی تایلند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تایلند کشوری با پارک‌های ملی زیبا و دیدنی است. در این کشور می‌توانید همزمان دریا، ساحل، جنگل و حیوانات مختلف را مشاهده نمایید. حتی شب‌ها را نیز می‌توانید در چادر بمانید و بیشتر در طبیعت بودن را تجربه نمایید.

پارک ملی خائو سوک

پارک ملی خائو سوک در استان سورات تانی قرار گرفته و جنگل‌های بارانی و جنگل‌های زیبا دارد. این پارک بهترین قسمت کشور تایلند بوده و این باران تنوع حیوانی و گیاهی بسیاری دارد. در این محل صدها گونه پرنده، گربه وحشی، آهو، خوک خرطوم دار، فیل و خرس به زندگی می‎پردازند و بزرگترین گل جهان به نام رافلسیا کری تنها در این پارک یافت می‌شود. فصل غیر بارانی کشور تایلند بین ژوئن تا اکتبر و فصل بادهای موسمی بین آوریل و ژوئن است.

پارک ملی او پهانگ نگا

پارک ملی مو کو سیمیلان یک پارک ملی دریایی در جنوب تایلند در استان پهانگ نگا می‌باشد که دیدنی‌های زیادی هم ندارد و به راحتی می‌توانید با کمی وقت گذاشتن همه جاذبه های آن را مشاهده نمایید. این پارک یک خلیج با ۴۲ جزیره است. سواحل زیبا، صخره‌های سنگ آهکی، غار و تالاب‌های زیبا از جاذبه‌های آن هستند. بهترین قسمت این پارک، جزیره جیمز باند می‌باشد. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور تایلند ارزان همراه شوید.

پارک ملی مو کو سیمیلان

پارک ملی مو کو سیمیلان از پارک های دیگر دریایی تایلند است که مجمع الجزیره ای از ۱۱ جزیره بوده و در فاصله ۷۰ کیلومتری سواحل دریای آندامان قرار گرفته است. این جزایر گرانیتی پر از جنگل‌های بارانی هستند که سواحل سفید و صخره های مرجانی دارند. بهترین زمان برای شیرجه و غواصی بین ماه‌های دسامبر تا آوریل آب این جزیره خیلی زلال و شفاف می‌باشد. بعضی از جزیره‌ها مانند کو میانگ و کو سیملان رستوران و هتل دارند و شرکت‌های گردشگری زیادی در این جزیره وجود دارد که ترتیب تورهای شیرجه زنی را برای افراد فراهم می‌نمایند.

پارک ملی مو کو آنگ تونگ

پارک ملی مو کو آنگ تونگ در خلیج تایلند یک پارک دریایی بوده که ۴۲ جزیره دارد و معمولا برای رفتن به این پارک باید از قایق استفاده نمایید. سواحل این پارک برای شیرجه و غواصی بسیار مناسب هستند و اگر بخواهید یک شب بیشتر را در این پارک بگذرانید می‌توانید چادر کرایه نمایید. بعضی از جزایر این پارک دارای سواحلی سفید هستند و بقیه سواحل آن صخره‌ای هستند.

منبع: touropia.com

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.