آتی کاوان پارس معرفی کوه هوآنگ شان در چین - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، چینی ها معتقد هستند که اگر شما یک بار به کوه هوآنگ شان صعود نمایید، هرگز به سراغ کوه دیگری برای کوهنوردی نخواهید رفت. اگر اهل کوهنوردی هستید و از طبیعت گردی لذت می‌برید شاید وقت آن رسیده که به یکی از بکرترین طبیعت‌های جهان در کشور چین بروید.

کوه هوآنگ شان یکی از زیباترین جاذبه‌های جهانگردی کشور چین به شمار می‌رود. هر سال هزاران گردشگر و کوهنورد برای بازدید از این قله با شکوه با تور چین قیمت سفر می‌کنند، این کوهستان در شرق کشور چین و استان آنهویی قرار گرفته و ده‌ها سال سوژه نقاشی و عکاسی بسیاری از هنرمندان بوده است. علاوه بر گردشگران بسیاری از مردم محلی چین نیز تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات تابستان را به بازدید این کوه می‌روند.

زیبایی قله‌های مه گرفته، اقیانوس ابر، جنگل‌های بامبو و اشکال عجیب سنگ‌ها در صخره‌های کوه هونگ به حدی نفس گیر است که تصاویر آن در تعداد زیادی از نقاشی‌ها و فیلم‌های چینی جاودانه شده است.

از آنجاییکه آب‌وهوای کوهستانی این منطقه در بیشتر سال مه آلود می‌باشد، پیاده‌روی از بهترین گزینه‌ها در این مکان به شمار می‌رود، اما جای نگرانی نبوده که هر لحظه باید منتظر چشم انداز زیبایی باشید که مناطق دیدنی و جذاب این کوهستان را به نمایش گذاشته‌اند. براساس افسانه‌های این کوهستان، یک اژدهای بزرگ بر فراز آسمان و در پشت کوه هوآنگ شان زندگی می‌کند. معنی لغوی هوانگ شان کوه زرد است.

در این کوهستان شما می‌توانید زیباترین طلوع خورشید در جهان را مشاهده نمایید. بدون شک یک شب خوابیدن برای دیدن یک طلوع بی‌نظیر ارزش ماندن در کوهستان را داشته و پیاده‌روی در کوه هوآنگ‌شان کار ساده‌ای می‌باشد بنابراین نیازی نیست حتما از تورها و گشت‌های این منطقه استفاده نمایید، حتی استخدام باربر هم چندان ضرورتی ندارد و کافیست غذای کافی، کفش و لباس مناسب همراه خود داشته باشید.

محل پیاده روی در هوآنگ شان به دو مسیر شرقی و غربی تقسیم می‌شود. مسیر شرقی ۷٫۵ کیومتر کوتاه‌تر از مسیر غربی با طول ۱۵ کیلومتر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.