آتی کاوان پارس هزینه های سفر به شهر رم - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، شهر رم یکی از مهمترین شهرهای اروپایی برای بازدید بوده و پر از جاذبه تاریخی است. در این مقاله شما را با هزینه های رفت و آمد، هزینه خورد و خوراک، هزینه حمل و نقل و هزینه هتل پرداخته‌ایم.

هزینه اسکان در رم

اگر تصمیم دارید در سفر خود به رم هزینه بسیار کمی بکنید، این شهر اردوگاه‌هایی را ایجاد کرده است که برای اسکان در آن‌ها تنها باید ۵ یورو بپردازید. هزینه خوابگاه‌های عمومی در این شهر ۲۰ تا ۴۰ یورو است و در فصل‌هایی که گردشگران کمتری در این شهر حضور دارند، این میزان حدود ۵ تا ۹ یورو کاهش می‌یابد. هزینه اتاق‌های خصوصی در این شهر نیز ۵۰ یورو است که چندان هم دوست‌داشتنی نیستند. پس با این اوصاف بهتر است که گردشگران در اتاق‌های خصوصی ساکن نشوند و به هتل‌های رم بروند. البته در این شهر از قاره اروپا اجاره دادن خانه توسط افراد محلی نیز یک اقدام رایج است.

هزینه هتل در رم

هزینه اسکان در هتل‌هایی با دو اتاق برای هر شب در رم از ۴۰ یورو شروع می‌شود اما در مکان‌هایی پربازدید، هزینه‌ها نیز بسیار بالاتر هستند.  برخی هتل‌ها در این شهر وجود دارند که برای هر شب اقامت در آن‌ها باید ۱۴۰ یورو پرداخت نمایید. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر تجربه با تور اروپا همراه بشوید.

میانگین هزینه خوراک در رم

هزینه خوراکی و غذا در رم بسیار متنوع است. گردشگران در این شهر می‌توانند یک وعده غذایی ایتالیایی و عالی را داشته باشند که البته باید هزینه زیادی پرداخت نمایند. اما در مقابل این افراد می‌توانند روز خود را از لحاظ غذا تنها با ۱۴ یورو تمام کنند. خوردن یک وعده غذا در رستوران‌های رم برای هر نفر حدود ۲۳ یورو هزینه دارد که در نقاط پربازدید حدود ۹ یورو بر این هزینه افزوده می‌شود. غذایی‌هایی نظیر پیتزا، پانینی و اسنک در این شهر ۳تا ۵ یورو قیمت دارند و برای خوردن فست‌فود به‌عنوان یک وعده غذایی باید ۹ یورو پرداخت نمایید. برای غذاهای ارزانتر هم می‌‌توانید به منطقه سیزدهم رم با نام Trastevere یا محله دانش آموزان مراجعه کنید.

هزینه حمل و نقل در رم

  • در رم انواع مختلفی از بلیت‌های حمل‌ونقل وجود دارد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.
  • بلیت‌های یک سفره با نام Biglietto semplice B.I.T که تنها ۷۵ دقیقه اعتبار دارند و قیمتشان ۱٫۵ یورو است.
  • بلیت‌های یک‌روزه با نام Biglietto giornaliero B.I.G که یک روز اعتبار دارند و قیمتشان ۶ یورو است.
  • بلیت‌های سه‌روزه با نام Biglietto per 3 giorni B.T.I که سه روز اعتباردارند و برای گردشگران مناسب هستند و برای خرید آن‌ها باید ۱۶٫۵ یورو پرداخت کرد.
  • بلیت‌های هفت‌روزه با نام Biglietto settimanale C.I.S که یک هفته اعتبار دارند و قیمتشان ۲۴ یورو است.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.