آتی کاوان پارس هزینه های سفر به شهر میلان - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، شهر میلان یکی از پرطرفدارترین شهرهای کشور ایتالیا در قاره اروپا است. بد نیست که قبل از سفر به شهر میلان با هزینه های آن آشنا شوید. در این مقاله شما را با هزینه های رفت و آمد، خورد و خوراک و هتل آشنا خواهیم کرد.

هزینه اقامت در هتل های شهر میلان

هتل‌های میلان بسته به اینکه در چه زمانی از سال سفر نمایید، ممکن است بسیار گران به نظر بیایند. همانطور که گفتیم میلان شهری می‌باشد که بر پایه اقتصاد و تجارت رونق گرفته است، بنابراین امکان دارد هتلی که امروز گران است، یک هفته یا یک ماه بعد با قیمتی بسیار پایین‌تر در دسترس باشد، پس یادتان باشد برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر به این شهر داشته باشید و قیمت‌ها را به صورت آنلاین و از قبل بررسی کنید. در هر صورت اگر بخواهیم لیستی از میانگین قیمت انواع هتل در این کشور زیبای قاره اروپا، براساس کیفیت به صورت زیر است. هزینه اقامت در هتل‌های شهر میلان برای هتل ۱ ستاره ۳۵ تا ۷۰ یورو، ۲ ستاره  ۳۹ تا ۱۸۳ یورو، ۳ ستاره ۳۹ تا ۲۱۳ یورو، ۴ ستاره  ۴۴ تا ۴۰۹ یورو و برای هتل ۵ ستاره ۱۸۰ تا ۶۹۴ یورو می‌باشد. تور اروپا می‌تواند شما را به بازدید یکی از بهترین شهرهای قاره اروپا ببرد.

هزینه غذا در شهر رم

قیمت انواع مواد غذایی و نوشیدنی در این شهر متفاوت است. غذاهای شمالی ایتالیایی بسیار گران هستند در حالی که پیتزا و دیگر گزینه‌های ساده‌تر، قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌ دارند و برای مسافران مناسب‌تر هستند.

صبحانه: اغلب هتل‌های این شهر یک وعده‌ صبحانه‌ سبک را به همراه اجاره‌ی اتاق ارایه می‌دهند. اگر اینگونه نبود، می‌توانید گزینه‌های مشابهی را نزدیک این هتل‌ها برای میل کردن این وعده‌ی مغذی پیدا کنید. ۳ تا ۶ یورو میانگین هزینه های صبحانه در تور اروپا در شهر میلان است.

ناهار: برش‌های پیتزا و غذاهای خاورمیانه‌ای در میان مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های ناهار قرار می‌گیرند. در میلان سرویس‌هایی که روی میز ارایه می‌شوند، معمولا قیمت‌های بالایی هم دارند. ۴ تا ۸ یورو هزینه میانگین خوبی برای ناهار است.

شام: پیشنهاد ما این است که از دومو (Doumo) و دیگر نقاط توریستی میلان دوری کنید، چرا که قیمت‌ها در این مناطق بسیار بالا است. رستوران‌های چینی و خاورمیانه‌ای انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند. با این وجود اگر دوست دارید ضیافت شامی به‌یادماندنی داشته باشید، گزینه‌های زیادی وجود دارد، تنها مانع برای شما احتمالا حساب پس‌اندازتان خواهد بود. ۸ تا ۱۴ یورو هزینه توسط شام در این شهر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.