آتی کاوان پارس هزینه های سفر به کشور تایلند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کشور تایلند کشوری کم هزینه است. کم هزینه بودن سفر به تایلند به یکی از دلایل محبوبیت این کشور برای سفر تبدیل شده است. کشور تایلند با سواحل شنی سفید زیبا با درختان نخل، غذاهای خوشمزه، مردمی لبخند بر لب و دریای درخشان در انتظار شما است.

هزینه غذا در تایلند

در کشور تایلند غذاهای خوشمزه‌ای مانند پد تای و اسپرینگ رولز را می‌توانید تنها با پرداخت ۱ دلار خریداری نمایید. اگر در یک جای توریستی خارج از  بانکوک هستید برای یک رستوران خارجی می‌توانید هزینه کمتری پرداخت نمایید. قیمت غذاهای گران قیمت تایلند چیزی در حدود ۴ یا ۵ دلار است.

هزینه رفت و آمد در کشور تایلند

بانکوک حمل و نقل عمومی خوبی داشته و برای دستیابی به جاذبه‌های گردشگری آن می‌توانید از مترو استفاده نمایید. در شهرهای کوچک و جزایر این کشور، رفت و آمد با توک توک و سانگ تو انجام می‌گردد. برای پرداخت کرایه توک توک و سانگ تو همیشه راهی برای کنار آمدن و چانه زدن وجود دارد. برای سوار شدن به تاکسی نیز به شما توصیه می‌کنیم حتما در تاکسی‌هایی سوار شوید که تاکسی متر دارند. هزینه توک توک در شهرهای کوچک ۱۰۰ بات و در بانکوک و جزایر بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ بات می‌باشد. هزینه سانگ در شهرهای کوچک ۲۰ بات، در شهر بانکوک ۶۰ بات و در دیگر جزایر این کشور چیزی در حدود ۱۰۰ بات می‌باشد. برای تجربه یک سفر ارزان و پر جاذبه باید با تور تایلند لحظه آخری همراه بشوید.

هزینه ورودی به جاذبه های معروف

تایلند جاذبه‌های زیادی مانند عبادتگاه‌ها، قصر بزرگ و آیوتایا داشته که بازدید از بعضی از آن‌ها رایگان می‌باشد. در صورتی که برخی مانند قصر بزرگ هزینه ورودی ۴۰۰ بات هزینه دارند. اگر می‌خواهید از آیوتایا بازدید نمایید باید برای ورود به هر کدام از عبادتگاه‌ها ۵۰ بات هزینه نمایید.

هزینه کرایه اتاق در تایلند

اگر کوله گرد هستید باید میتوانید کلبه‌ای را با هزینه کمتر از ۸ دلار برای هر شب کرایه نمایید. اگر در شهر بانکوک یا جزایر گرانتر باشید نیز باید در حدود ۲۰ دلار هزینه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.