آتی کاوان پارس هواپیمایی تای ایرویز تایلند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، هواپیمایی تای ایرویز بزرگترین شرکت هواپیمای تایلند به شمار می‌رود و بیش از ۹۰ هواپیما دارد و به بیش از ۳۵ کشور دنیا پرواز مستقیم دارد. این هواپیمایی بیشتر به کشورهای آسیای جنوب شرقی و شرق آسیا پرواز داشته و در مقایسه با دیگر شرکت‌های شرق قاره آسیا، تعداد پروازهای بیشتری به کشورهای اروپایی دارد.

این شرکت، پروازهای داخلی هم دارد که بیشتر مقصدهای آن برای شهرهایی است که به فرودگاه‌های بین‎المللی می‎روند. در گذشته این هواپیمایی، پروازهای طولانی مانند لوس آنجلس و نیویورک انجام می‌داد که بعد از گران شدن سوخت ، متوقف شد. این شرکت اولین شرکتی بود که به فرودگاه هیترو لندن پرواز داشت. هواپیمایی تای ایرویز به دلیل پروازهای باکیفیتی که دارد تا به حال جایزه‌های بین لمللی زیادی گرفته است. این شرکت هواپیمایی از تاریخ مهر ما سال ۱۳۹۵ به تهران هم پرواز مستقیم برقرار کرد. هواپیماهای این شرکت بوئینگ و ایرباس هستند. برای تجربه یک سفر ارزان و پر جاذبه با تور تایلند قیمت همراه شوید.

کلاس های پروازی تای ایرویز

پروازهای شرکت هواپیمایی تای ایرویز به سه کلاس اکونومی، رویال سیلک و رویال فرست کلاس تقسیم می‎گردد.

کلاس رویال فرست پرواز تای ایرویز

در این کلاس به هواپیماهای ایرباس A340-600 مانیتور لمسی و سیستم ماساژ کمر اضافه شده است. در منو این کلاس پرواز  ۲۲ غذای مختلف در نظر گرفته شده است و مسافران می‌توانند برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا و به موزیک مورد علاقه خود گوش بدهند. مقدار مجاز حمل بار در این پرواز ۵۰ کیلو می‌باشد.

کلاس رویال سیلک پرواز تای ایرویز

کلاس رویال سیلک در همه پروازها در دسترس می‌باشد. در این کلاس می‌توانید غذا و نوشیدنی انتخاب نمایید و صندلی‌ها هم مجهز به ماساژور و مانیتور هستند.

کلاس اکونومی پرواز تای ایرویز

در این کلاس پتو و بالش در اختیار مسافران قرار گرفته و یک وعده غذایی هم در نظر گرفته شده است. میزان بار مجاز هر مسافر ۳۰ کیلوگرم می‌باشد.

در سال ۲۰۱۰ در جشن پنجاهمین سالروز تولد این هواپیما، رئیس جمهور و وزیر نیروی سابق کشور تایلند برای آینده این شرکت برنامه های جدید تعیین کردند که این برنامه‌ها شامل نوسازی ناوگان هواپیمایی این شرکت و بالا بردن کیفیت خدمات موجود بود.

منبع: airpaz.com

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.