آتی کاوان پارس پرچمدار تاشو آمریکایی یک قدم به عرضه نزدیک تر شد - آتی کاوان پارس

به گزارش مجله آتی کاوان پارس، پیش از این اطلاعات زیادی در خصوص Moto Razr 40 Ultra به اشتراک گذاشته بودیم؛ آخرین افشاگری مشخصات کامل آن را فاش کرد و بعلاوه شامل رندر هایی با وضوح بالا از تلفن بود. ما انتظار داریم که Razr 40 Ultra را در ۱ ژوئن در کنار یک دستگاه مقرون به صرفه تر دیگر، Moto Rarz 40 وانیلی رونمایی گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اطلاعات Razr 40 معمولی کماکان کمی رازآلود است؛ ما بعضی از تصاویر و قیمت های ادعایی را داریم، اما امروز بعضی از مشخصات ادعایی نیز به بیرون درز نموده است.

تلفنی با شماره مدل XT 2323-3 در GeekBench و وب سایت های ۳ C مشاهده شد. فاش شده ها چندان نشان می دهند که Razr 40 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ با ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. بعلاوه اندروید ۱۳ و دارای شارژ سریع ۳۳ واتی است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ما تا حدودی از ظاهر Razr 40 معمولی و قیمت خرده فروشی آن ایده داریم. اگر این اطلاعات منتشر گردد، انتظار داریم مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr 40 Ultra پیش بینی می گردد.

سپس، Razr 40 Ultra دارای صفحه نمایش خارجی بسیار بزرگتر، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسل فوق عریض است.

منبع: فرارو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 29 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.