آتی کاوان پارس چینش مدیریت نشده حریفان تدارکاتی پرسپولیس - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به نظر می رسید با توجه به تعویق در آغاز فصل تازه لیگ برتر پرسپولیس فرصت این را پیدا کرد تا اتفاقات عجیب اردوی ترکیه و کمبودی که در آن اردو احساس شد را جبران نموده و با ترتیب دادن بازی های تدارکاتی متعدد آماده آغاز فصل گردد.

پرسپولیس در بازگشت از اردوی ترکیه دو بازی در جام شهدا انجام داد که حکم بازی تدارکاتی را داشت، سپس دو بازی دیگر در آخر هفته گذشته انجام داد و قرار است در خاتمه هفته جاری هم دو بازی دیگر داشته باشد.

با این حال آنچه در این میان ظاهرا اهمیت ندارد کیفیت حریفان تدارکاتی است که تعیین نیست بر چه اساس و معیاری انتخاب می گردد.معمولا قبل از شروع تورنمنت ها و لیگ های فرسایشی تیم ها با بازی های سبک مقابل تیم های گمنام و دسته های پائین تر بازی های تدارکاتی شان را شروع می نمایند و در ادامه با بازی مقابل تیم های قدرتمند عیارشان را محک می زنند.سر آخر هم دوباره سراغ تیم های کوچک می روند تا ضمن مرور آخرین مسائل فنی از نظر روانی هم در شرایط مناسبی قرار بگیرند و البته از فشار تمرینات و بازی های سنگین بکاهند.

این رویه البته تا اینجای تمرینات پیش فصل در پرسپولیس رعایت نشده است.پرسپولیس در شروع تمرینات پیش فصل با نیروی زمینی شروع کرد اما بعد از لغو بازی هایش در ترکیه مقابل تیم های لیگ فزونی بازی نموده و بازی خواهد نمود.بعد از بازی با سایپا، پیکان و نفت مسجد سلیمان حالا برنامه بازی با نساجی و فولاد مصاف داده و بدین ترتیب اگر این دو مسابقه آخرین بازی های تدارکاتی اش باشد با یک سوم حریفان لیگ فزونی اش بازی نموده است.

شاید بهتر بود پرسپولیس برای بازی های بعدی حریفان کم نام و نشان تر و سبک تری را انتخاب کند هر چند باید تا حدودی هم به مسوولان تیم حق داد چرا که هیچ کس از تاریخ دقیق شروع لیگ خبر ندارد و در این شرایط نمی توان برنامه ریزی کامل و استراتژیکی داشت.

منبع: ایران ورزشی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها