آتی کاوان پارس کارناول ورونا ایتالیا - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، ورونا یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای تجربه یک سفر متفاوت است. یکی از جاذبه‌های این شهر برای تجربه یک شور و هیجان کاناوال ورونا است. کارناوال ورونا یک سنت دیرینه‌ در کشور ایتالیا است و قدمت آن به سال ۱۵۳۱ بازمی‌گردد. برای آشنایی بیشتر با این شهر اروپایی و کارناوال آن این مقاله را تا آخر بخوانید.

گردشگرانی که برای شرکت در این کارناوال به شهر ورونا سفر می‌کنند، همچنان می‌توانند شاهد عناصر این تاریخ منحصربه‌فرد در رژه محلی این کارناوال باشند. پس از گذشت قرن‌ها، هر جمعه پیش از ایام روزه‌داری در میدان قصر سلطنتی سنت زنو، درست مقابل کلیسای جامع این شهر به مردم نوکی تعارف می‌شود. همان مکانی که رژه کارناوال هم در همان روز از آنجا در Corso Porta Nuova آغاز می‌شود و در کل قسمت مرکز شهر ادامه دارد. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه به شما توصیه می‌کنیم با تور اروپا همراه شوید

تاریخچه کارناوال ورونا

کارناوال ورونا ایتالیا سنت دیرینه‌ای در این کشور اروپایی است. که به سال ۱۵۳۱ بازمی‌گردد. در آن سال به خاطر ذخیره مواد غذایی، قیمت غلات و حبوبات گران شد، مردم فقیر خصوصاً آنهایی که در نزدیکی کلیسای جامع سن زنو زندگی می‌کردند، با قحطی و گرسنگی شدیدی مواجه شدند. توماس دا ویکو، نجیب‌زاده‌ای ثروتمند تصمیم گرفت تا پول زیادی را در این راه وقف کند تا آنها بتوانند آرد بخرند و «نوکی» درست کنند؛ کوفته‌های کوچکی که در آن زمان، غذای اصلی مردم فقیر بود. علاوه بر این، او کاری کرد تا هر سال در آخرین جمعه برگزاری این کارناوال، بین مردم منطقه سن زنو، نوکی و نوشیدنی پخش شود. امروزه، نوکی جمعه، رویداد کلیدی کارناوال ورونا ایتالیا به شمار می‌رود. رژه با ماسک و جایگاه‌های سیار تمثیلی توسط «پدر نوکی» رهبری می‌شود و در کل در مرکز تاریخی شهر ورونا ادامه می‌یابد و در مقابل کلیسای سن زنو به پایان می‌رسد؛ جایی که می‌توانید در آن مزه نوکی سنتی را با سس گوجه امتحان نمایید.

در این کارناوال می‌توانید رژه با ماسک و جایگاه‌های سیار تمثیلی توسط پدر نوکی رهبری می‌شود و در کل در مرکز تاریخی شهر ورونا ادامه می‌یابد و در مقابل کلیسای سن زنو به پایان می‌رسد؛ جایی که می‌توانید در آن مزه نوکی سنتی را با سس گوجه امتحان کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.