آتی کاوان پارس آیا اطلاعات کاربران واتس اپ در خطر است؟ - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، موسس واتس اپ در توییتی جنجالی به شکلی عجیب به فیسبوک تاخت.برایان اکتون که در سال ۲۰۱۴ واتس اپ را به زاکربرگ واگذار نموده اکنون معتقد است با این کار حریم خصوصی کاربران را نابود نموده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، برایان اکتون توییت نموده که کاربران باید #deletefacebook را در خصوص فیسبوک ادامه می دادند و ترک کردن فیسبوک را پشت گوش نمی انداختند.

براین اکتون، سال ۲۰۱۴ برنامه پیام رسان خود را با رقم ۲۲ میلیارد دلار تقدیم زاکربرگ گرد. اما اکنون او معتقد است اشتباهی بزرگ در حق خود و کاربران این شبکه اجتماعی مرتکب گردیده است.

او در سال ۲۰۱۷ شرکت واتس اپ ترک کرد. خروج اکتون، نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار هزینه داشته است.هم اکنون واتس اپ بیش از ۱٫۵ میلیارد کاربر دارد.

وی در اظهارات خود مدعی گردیده که فیسبوک اطلاعات کاربران را به یغما می برد و در نتیجه گروه ایمنی نیست. اکتون به فوربس گفت: من با همکاری با زاکربرگ درواقع، حریم خصوصی کاربرانم را به نفعی بزرگتر فروختم.من از روی مصالحم انتخاب نموده ام و هر روز با تبعات این انتخاب زندگی می کنم.شبکه اجتماعی فیسبوک پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا در ماه مارس تحت نظارت شدید قرار گرفته است.

منبع: انتخاب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.