آتی کاوان پارس بازدید مدیر شبکه دو از مجموعه جدید فیتیله ایی ها - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مدیر شبکه دو سیما، صبح امروز (دوشنبه) در پشت صحنه مجموعه نمایشی دو قلوها که هشت روز است با حضور عموهای فیتیله ای کلید خورده، حاضر شد.

به گزارش خبرنگاران، در این بازدید علاوه بر محمدرضا جعفری جلوه، سید محمد هادی ایازی ـ معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت ـ نیز حضور داشت و صحنه هایی از مجموعه دوقلوها با حضور مریم سعادت، لاله صبوری، محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی، شایان مصلح، شقایق دلشاد، فائقه شلالوند و امیر علی غفاری ضبط شد.

مجموعه دوقلوها به تهیه نمایندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک قرار است در ۱۰۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای با موضوع سلامت فراوری گردد.

محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی (عموهای فیتیله ای) به همراه لاله صبوری، سعید امیرسلیمانی و فائقه شلالوند بازیگران ثابت این مجموعه هستند که در کنار دیگر بازیگران مانند محمد شیری، حسین رفیعی، سیاوش چراغی پور و… ایفای نقش می نمایند.

این مجموعه در هر قسمت نیز بازیگران مهمانی دارد که تا به امروز علیرضا روزگار، سامان گلریز و شایان مصلح به عنوان مهمان در آن بازی نموده اند.

این مجموعه تا ۱۵ شهریور تصویربرداری می گردد و بعد از یک وقفه دو ماهه برای استراحت عوامل، مجددا تصویربرداری از آذر ماه آغاز خواهد شد و به احتمال زیاد تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

مجموعه نمایشی دو قلوها کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو با مشارکت وزارت بهداشت فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : فرهنگ و هنر تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها