آتی کاوان پارس تست شخصیت شناسی با 9 تصویر ساده - آتی کاوان پارس

به گزارش مجله آتی کاوان پارس، از میان ۹ شکل زیر تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید توجه داشته باشید که رنگ و شکل هر دو برای شما خوشایند باشند:

شخصیت تصویر اول: معقول و سازگار.

به گزارش خبرنگاران، در زندگی به رفتار و عشق ساده و بی پیرایه اهمیت می دهید. دیگران به شما اعتماد می نمایند. به دوستان نزدیک خود امنیت و آرامش می دهید. اطرافیان به عنوان شخصی خونگرم و با محبت شما را تحسین می نمایند. از موارد پیش پا افتاده و کلیشه ای دوری می نمایید. لباس و پوشش شما ساده ولی آراسته است.

شخصیت تصویر دوم: تحلیل گر، قابل اعتماد و متکی به خود.

حساسیت کنونی شما همیشگی است. همواره تمایل دارید که اطراف خود را با چیزهای زیبایی محصور کنید تا مورد توجه دیگران قرار گیرید. فرهنگ نقش مهمی در زندگی شما دارد. خود را با وقار و کم نظیر می دانید و به سطح فرهنگی افرادی که با آنها در ارتباط هستید، اهمیت می دهید.

شخصیت تصویر سوم: آسوده خاطر ، سرحال و بانشاط.

عاشق زندگی آزاد هستید و سعی می کنید که حداکثر استفاده و لذت را ببرید. اعتقاد دارید که هر فرد فقط یک بار زندگی می نماید. نسبت به مسائل مختلف بسیار کنجکاو و صادق هستید هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست. همواره آماده و مشتقاق رویدادهای غیر منتظره هستید.

شخصیت تصویر چهارم: مستقل و نامعلوم.

خواهان زندگی آزاد و بدون وابستگی هستید تا خودتان مسیر زندگی را تعیین سازید. تمایل هنرمندانه ای در کار و فعالیت های خود دارید. به آزادی خود اعتقاد دارید و برخی اوقات کارهایی می کنید که برخلاف موردی است که از شما انتظار می رود. شیوه زندگی شما بسیار فرد گرایانه است. برطبق عقاید و باورهای خود زندگی می کنید و از تقلید خوشتان نمی آید.

شخصیت تصویر پنجم: دورن گرا احساسی و متفکر.

ترجیح می دهید تنها باشید تا این که بحث و گفت و گوی کلیشه ای با دیگران داشته باشید. رابطه محکمی با دوستان خود دارید و این کار به شما یک آرامش درونی را که به آن نیاز دارید، تقدیم می نماید. از سطحی بودن بیزارید. می توانید برای مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته می شوید.

شخصیت تصویر ششم: فعال و اجتماعی

به ریسک در زندگی علاقه مندید. دوست دارید کارهای متفاوت و جالبی انجام دهید و یا از دیگران بیاموزید. از یکنواختی زندگی بیزارید و دوست دارید نقش فعالی در کارها داشته باشید مایلید در همه کارها پیشقدم باشید.

شخصیت تصویر هفتم: عاطفی، خیال پرداز و احساساتی

شخصی بسیار حساس هستید. از دید منطقی و عاقلانه به مسائل نمی نگرید. احساس تنها چیزی است که برایتان مهم است. بعلاوه رؤیا و آرزو در زندگی تان با اهمیت می باشد. نسبت به افرادی که احساسات و عواطف را نادیده می گیرند و فقط منطق برایشان مهم است، بی اعتنا هستید، و اجازه نمی دهید که احساسات و روحیه شما محدود گردد.

شخصیت تصویر هشتم: آرام و محتاط

شما شخص بی تکلف، راحت و محتاطی هستید. به راحتی دوست پیدا می کنید اما از خلوت خود لذت می برید. برخی اوقات دوست دارید تنها باشید تا به معنای واقعی زندگی بیندیشید و لذت ببرید. به آرامش نیاز دارید، بنابراین به مکان های مخفی زیبایی می روید. اما گوشه گیر نیستید با این کار آرام می شوید و سپاسگزار زندگی خواهید بود.

شخصیت تصویر نهم: عمل گرا، مطمئن به خود و ماهر

مسئولیت زندگی خود را به عهده می گیرید و به رفتار و کار خود بیشتر از شانس اهمیت می دهید. مسائل مختلف را به صورت عملی و ساده حل می کنید. نگاه واقع بینانه ای به اتفاقات روزمره زندگی دارید و سعی دارید مسائل را بدون تزلزل حل کنید.

منبع: فرارو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.