آتی کاوان پارس دیکاپریو قرار نبود در تایتانیک بازی کند! ، کیت وینسلت: اگر مرا انتخاب نکنید پشیمان می شوید - آتی کاوان پارس

به گزارش مجله آتی کاوان پارس، از نگاه جیمز کامرون، کیت وینسلت نباید نقش اصلی تایتانیک می بود. کامرون از بازی او در نقش رز مطمئن نبود.

به گزارش خبرنگاران، تایتانیک به کارگردانی جیمز کامرون و با بازی کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو یکی از برترین فیلم های تمام دوران سینمای دنیا است اما با وجود این که لئوناردو دی کاپریو انتخاب کامرون برای نقش جک بود اما از بازی کیت وینسلت مطمئن نبود.

تایتانیک جوایز متعددی از جمله ۱۱ جایزه اسکار در هفتادمین دوره جوایز اسکار دریافت کرد. در طول مراحل انتخاب بازیگر، همه چیز بسیار پیچیده شد. وینسلت که می خواست نقش رز را بازی کند، باید کامرون را متقاعد می کرد.

کارگردان تایتانیک پس از تست صفحه مانیتور، دی کاپریو را به عنوان برترین بازیگر برای نقش جک در فیلم سال ۱۹۹۷ انتخاب کرد. اگرچه بازیگر برنده اسکار علاقه ای به این پیشنهاد نداشت، اما متیو مک کانهی در انتخاب او برای این فیلم قاطعانه عمل کرد.

کیت وینسلت هم که قرار بود در کنار دی کاپریو در تایتانیک بازی کند، فکر می کرد او برای نقش جک در این فیلم عالی است. اما کیت وینسلت قرار نبود رز باشد. اگرچه تصور جایگزینی دی کاپریو و کیت وینسلت برای ایفای نقش جک و رز بسیار سخت است اما کامرون درباره بازی کیت در فیلم مطمئن نبود. بر خلاف نگاه کارگردان آواتار، خانم واگرا شدیدا خواستار کیت بود و تصمیم گرفت تا جیمز کامرون را متقاعد کند که نقش یک فیلم برنده اسکار را به کیت بدهد.

کیت در پستی که به اشتراک گذاشت به دیدار خود با جیمز کامرون اشاره نمود که به او گفته بود: این من هستم که فقط باید این کار را انجام دهم و اگر من را انتخاب نکنید پشیمان خواهید شد. با کوشش های فراوانی که وینسلت داشت، کامرون در نهایت او و لئوناردو دی کاپریو را انتخاب کرد.

با این وجود شایعات حاکی است که جیمز کامرون قبل از در نظر گرفتن کیت وینسلت، گوئینت پالترو، وینونا رایدر، کلر دینز و ریس ویترسپون را برای نقش رز در نظر گرفته بود.

منبع: همشهری آنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 7 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.