آتی کاوان پارس جزئیات به روزرسانی جدید نقشه گوگل فاش شد ، از اطلاعات دقیق حرکت وسایل نقلیه عمومی تا امکان پخش موسیقی درون برنامه - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، نقشه گوگل به روزرسانی خواهد شد و در این به روزرسانی شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. برای مثال اطلاعات مفصلی در خصوص رفت و آمدهای کاربران به آن اضافه می گردد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، شما از طریق این امکان قادر به کنترل و پخش موسیقی درون برنامه خواهید بود.

نقشه های گوگل از ویژگی های رفت و آمد برای برنامه های اندروید و iOS خود با اطلاعات اضافی برای کمک به سفر شما استفاده می نماید.افزون بر این نقشه گوگل در بخش رفت و آمد مسیرهای جایگزین را پیشنهاد می نماید تا اگر مشکلی وجود داشته باشد به سرعت آن را حل کنید.

گوگل بیان کرد بخش جدید جزئیات را برای هر بخش از سفر شما نشان خواهد و برای مثال در بخش هایی مثل وقفه های شدید ترافیکی و خروج اتوبوس یا قطار از مبداء و مقصد.

افزون بر این ها کاربر به تمامی اطلاعیه ها و اعلان های مرتبط با تاخیر در مسیر و یا حرکت دسترسی خواهد داشت. نکته مهم تر احترام به حقوق کاربران است چرا که اگر مایل نباشید اطلاعاتتان فاش گردد، گوگل اطلاعات شما را پنهان می نماید.

بر اساس این قابلیت جدید، در حال حاضر، افراد در ۸۰ منطقه منتخب در سراسر جهان قادر به مشاهده محل دقیق جایی که اتوبوس یا قطارشان حرکت می نماید خواهند بود. بنابراین کاربران می توانند به سهولت جایگاه رزرو نمایند.

این به روزرسانی همچنین به شما اجازه می دهد برنامه های جانبی مثل اسپاتیفای، گوگل پلی و بخش موسیقی را کنترل کنید. این برنامه به زودی و احتمالا طی هفته جاری رونمایی می گردد.

منبع: انتخاب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : فرهنگ و هنر تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها