آتی کاوان پارس حمایت صندوق نوآوری از شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، با هدف هم افزایی و خدمت رسانی بهینه به شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با منظور استفاده از ظرفیت های طرفین برای ارائه خدمات به شرکت های استارت آپ نشست مشترکی میان صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور جمعی از مدیران و دکتر بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان بود.

در این نشست کلیت نظام صنفی رایانه ای و خدمات گسترده صندوق نوآوری و شکوفایی همچون تسهیلات، سرمایه گذاری، توانمندسازی، اعطای تسهیلات بانکی، لیزینگ و ضمانتنامه معرفی گردید و سپس در رابطه با ارائه خدمات بهتر و هدفمندتر، کمک به ساماندهی بازار و ایجاد بستری برای تعامل شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات گفتگوها انجام شد.

در ادامه مقرر شد با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای و اعضای آن زمینه تشکیل صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر حوزه فاوا در تهران و استان ها فراهم گردد تا امکان حمایت از شرکت های استارت آپی این حوزه نیز فراهم گردد.

میزان مصوبات صندوق برای تعداد ۳۵۴ شرکت دانش بنیانِ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.