آتی کاوان پارس روایت مرکل از مشکل عظیم آلمان برای فراوری واکسن - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، ایرنا نوشت: صدراعظم آلمان گفت که برای فراوری واکسن مقابله با ویروس کرونا، هشت میلیارد یورو کم داریم.

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری د. پ. آ. آلمان، آنگلا مرکل خواهان همکاری بین المللی در زمینه جستجوی داروها و واکسن های مهار نماینده بیماری کووید-۱۹ شد.

صدراعظم آلمان امروز (شنبه) در سخنرانی ویدیویی هفتگی خود با بیان این که حدود هشت میلیارد یورو برای توسعه پروژه فراوری واکسن احتیاج است، گفت که آلمان یاری مالی قابل توجهی را به این پروژه انجام خواهد داد اما هنوز نمی خواهد از آن نام ببرد.

مرکل در خصوص عواقب این بیماری همه گیر گفت : ما می دانیم که در همه جا به زندگی مالی و اجتماعی ما آسیب جدی وارد شده؛ به همین دلیل ما باید با توان و سرعت زیاد کار کنیم تا با فراوری واکسن بتوانیم این ویروس را مهار نموده و سپس از بین ببریم. این یکی از مهمترین کارها برای نجات میلیون ها انسان است.

وی در ادامه تاکید نمود: آلمان با این مسئولیت روبرو است و به همین دلیل ما نیز اطمینان خواهیم داد که پس از فراوری آن، همه سود می برند.

به گفته مرکل ائتلاف بزرگی از دولت ها و بنیادهای خصوصی شکل گرفته و با هم کار می نمایند تا بتوانند به فراوری واکسن و دارو برای این بیماری برسند.

گزارش های رسمی حاکی است که تا به امروز ۱۶۴ هزار و ۷۷ نفر در آلمان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدهاند که از این میان ۶ هزارو ۷۳۶ نفر جان باخته و ۱۲۶ هزار و ۹۰۰ نفر سلامتی خود را باز یافته اند.

۳۱۰۳۱۱

منبع: خبرآنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : سلامتی و پزشکی تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.