آتی کاوان پارس سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A8s را اظهار داشت - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تنها چند ساعت بعد از اینکه هواوی اعلام نمود گوشی نوا ۴ در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) معرفی می گردد، سامسونگ هم با انتشار یک تصویر اعلام نمود یک هفته زودتر از تاریخ معرفی این گوشی، یعنی در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) گوشی گلکسی A8s را معرفی می­کند.

این حرکت به هیچ عنوان تصادفی نیست، هر دوی این شرکت ها می خواهند اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره دار را معرفی نمایند. در حال حاضر به نظر می رسد سامسونگ برنده این نبرد خواهد بود ولی شاید اوضاع خیلی زود بار دیگر تغییر کند.

باید خاطرنشان کنیم که نمایشگر استفاده گردیده برای نوا ۴ و گلکسی A8s از نوع ال سی دی و ساخت شرکت چینی BOE است؛ اما گفته می گردد نمایشگر گلکسی A8s از کیفیت بهتری می برد.

از لحاظ مشخصات این گوشی سامسونگ، می توانیم به بهره گیری از نمایشگر ۶٫۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ اشاره کنیم. قلب تپنده این گوشی تراشه میان رده اسنپ دراگون ۷۱۰ است و در کنار آن ۶ گیگابایت حافظه رم واقع شده است. دوربین سلفی این گوشی که در یک حفره در بخش فوقانی نمایشگر واقع شده است، از نوع ۲۴ مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می رود در پنل پشتی شاهد تعبیه ۳ دوربین باشیم که به احتمال زیاد متشکل از دوربین معمولی، اولترا واید و سنسور تشخیص عمق خواهد بود.

منبع: دیجیکالا مگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.