آتی کاوان پارس سهمیه 315 میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی شهرستان رشت - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، علی لقمانی بعدازظهر سه شنبه درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار گردید با اشاره به دغدغه مسئولان در حوزه اشتغالزایی، اظهارکرد: سهم شهرستان رشت برای ارائه تسهیلات اشتغال در حوزه روستایی و فراگیر در مجموع ۳۱۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان رشت پرداخت شده است، گفت: طرح های مختلفی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان در بانک های عامل به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی طرح هایی به ارزش بیش از ۹ میلیارد تومان در یکی از بانک ها به مرحله عقد قرارداد رسیده است، اعلام نمود: از این میان تنها ۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

لقمانی با اشاره به عودت حدود یک درصد از طرح های معرفی شده به بانک های عامل در حوزه اشتغال فراگیر، ادامه داد: در گذشته در پرداخت تسهیلات روستایی از سوی بانک ها با مشکل روبرو بودیم که خوشبختانه با پیگیری های اجرا شده از سوی مسئولان در هفته گذشته با رشد ۲ درصدی همراه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : کسب و کار تاريخ : 30 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.