آتی کاوان پارس شرکت شارپ می خواهد نمایشگرهای اولد آیفون را تامین کند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تامین کردن قطعات محصولات اپل اهمیت بسیاری زیادی دارد. زیرا با توجه به اینکه این شرکت میلیون ها گجت را روانه بازار می نماید، همکاری با اپل به معنای کسب سود هنگفتی است. در زمینه نمایشگرهای اولد، سامسونگ مهم ترین و بزرگ ترین تامین کننده آیفون محسوب می گردد اما حالا شارپ هم می خواهد بخشی از این بازار پر رونق را از آن خود کند.

طبق گزارشی از سایت DigiTimes، ظاهرا شارپ قصد دارد برای تامین نمایشگرهای اولد وارد زنجیره تامین آیفون های آینده گردد. این کمپانی خط فراوری پنل های اولد مختص گوشی های هوشمند را راه اندازی نموده به این امید که ویژگی ها و مشخصات آن ها با معیارهای اپل همخوانی داشته باشد.

با این حال، برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که با توجه به کاهش فروش آیفون ها، در حال حاضر زمان خوبی برای همکاری با اپل نیست. با این وجود، افرادی مانند تحلیلگر ارشد محصولات اپل اعتقاد دارند که به زودی وضعیت فروش آیفون ها بهبود می یابد. در حقیقت، طبق گزارش های منتشر گردیده، اپل قصد دارد برای تمام آیفون های ۲۰۲۰ از نمایشگر اولد استفاده کند که این یعنی به تعداد بسیار بیشتری از پنل های اولد احتیاج پیدا می نماید. با توجه به موارد ذکر گردیده، کوشش شرکت های مانند شارپ برای همکاری با اپل کاملا منطقی به نظر می رسد.

منبع: دیجیکالا مگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 30 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.