آتی کاوان پارس عرضه دو پرچمدار بازار موبایل با فاصله یک هفته! - آتی کاوان پارس

عرضه دو پرچمدار بازار موبایل با فاصله یک هفته!

به گزارش مجله آتی کاوان پارس، زومیت نوشت: وان پلاس ۱۲ به عنوان پرچمدار بعدی وان پلاس به زودی با مشخصات چشمگیر مثل وای فای ۷، بلوتوث ۵٫۴ و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد.

عرضه دو پرچمدار بازار موبایل با فاصله یک هفته!

وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۳ بهمن ۱۴۰۲) در بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. این خبر به طور رسمی در رویداد Never Settle بلژیک و جشن ۱۰ سالگی راه اندازی برند گوشی وان پلاس اعلام شد.

الکساندر واندرهایگه مدیر وان پلاس در بلژیک در اجلاس Never Settle، تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲ را تأیید کرد. براساس اعلام سایت Hardware مدیر این شرکت بعلاوه به عرضه وان پلاس ۱۲R در اروپا اشاره نمود.

براساس گزارش های قبل، وان پلاس ۱۲R از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد نمود و انتظار داریم در چین با نام وان پلاس Ace 3 دردسترس قرار گیرد.

وان پلاس بعلاوه برنامه های خود را برای توسعه خدماتش به بازار اینترنت اشیاء (IoT) تأیید کرد اما جزئیات خاصی در این مورد ارائه نداد.

انتظار می رود هدفون وان پلاس بادز ۳ نیز در آینده نزدیک معرفی گردد. این محصول قبلاً در وب سایت های مختلف صدور گواهی رؤیت شده است. شرکت چینی بعلاوه از عرضه مدل مشکی وان پلاس Open در اوایل سال ۲۰۲۴ اطلاع داد. برای آشنایی بیشتر به گوشی تاشدنی این شرکت سری به مقاله آنالیز وان پلاس Open بزنید.

طبق اطلاعاتی که تا به امروز دردسترس قرار گرفته است، وان پلاس ۱۲ از طراحی آشنا با ساختار شیشه و فلز و استاندارد IP65 بهره خواهد برد. این دستگاه از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4 استفاده خواهد نمود و به سیستم خنک کننده محفظه بخار بزرگ مجهز خواهد شد.

در بخش جلویی وان پلاس ۱۲ نیز شاهد نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی OLED با وضوح QHD Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهیم بود. این گوشی از دوربین پشتی سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سیستم پردازش تصویر Hasselblad بهره خواهد برد.

از دیگر ویژگی های وان پلاس ۱۲ می توان به پشتیبانی از ۵G، وای فای ۷ و بلوتوث ۵٫۴ اشاره نمود. این محصول به طور پیش فرض با رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ و باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی وان پلاس ۱۲ هنوز تعیین نیست.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبرآنلاین

انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲

بروزرسانی: ۱۸ آذر ۱۴۰۲


گردآورنده: pariha.com

شناسه مطلب: ۴۸۹۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 14 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.