آتی کاوان پارس عکس های غیررسمی از پژو 2008 مدل 2024؛ یک کراس اوور اصلاح شده - آتی کاوان پارس

به گزارش مجله آتی کاوان پارس، تغییرات بزرگی برای کراس اوور کوچک پژو ۲۰۰۸ در نظر گرفته شده است. قرار است اواخر امسال فیس لیفتی را دریافت کند که ظاهری تازه و پیشرانه های الکتریکی نو را در زیر کاپوت به ارمغان می آورد.

به نقل از موتور۱، همین چند روز پیش، اولین عکس های جاسوسی از این خودرو منتشر شد و در حال حاضر رندرهای غیر رسمی برای پیش نمایش تغییرات طراحی وجود دارد.

Kolesa.ru نقاشی های دیجیتالی از پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ را در تریم GT-Line انجام دادند که برترین درجه برای کراس اوور محسوب می گردد.

همانطور که در تصاویر می بینید، بزرگ ترین تغییرات در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت در قسمت جلویی است که انتظار می رود، ۲۰۰۸ تازه دارای یک جلوپنجره و رادیاتور تازه با الهام از هاچبک و واگن ۳۰۸ و بعلاوه فست بک ۴۰۸ باشد.

لوگوی تازه این برند در موقعیت مرکزی قرار می گیرد و زیر آن جلوپنجره تازه طراحی سپر اصلاح شده با ورودی های هوای مصنوعی در گوشه ها واقع شده است.

این شرکت فرانسوی پیش تر تأیید نموده بود که فیس لیفت ۲۰۰۸ موتورهای هیبریدی ملایم تازهی دریافت خواهد نمود.

این موتورهای تازه PureTech دارای دو مرحله قدرت (۱۰۰ و ۱۳۰ اسب بخار) خواهند بود و هر دو به یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل خواهند شد. گیربکس دارای یک موتور الکتریکی ۲۱ کیلوواتی برای گشتاور بسیار پایین و تا ۱۵ درصد راندمان سوخت بهتر است.

منبع: همشهری

منبع: فرادید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 7 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.