آتی کاوان پارس فروش Red Dead Redemption 2 از 17 میلیون نسخه گذشت - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، راک استار گیمز اولین آمار رسمی فروش Red Dead Redemption 2 را منتشر نموده است. طبق گفته راک استار، بازی Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه ۱۷ میلیون نسخه فروخته است؛ رقمی شگفت انگیز که به غیر از بازی دیگر این شرکت یعنی جی تی ای، دیگر بازی ها و شرکت ها حتی نزدیک آن هم نمی شوند.

البته رقم ۱۷ میلیونی اعلام گردیده، نسخه هایی که به فروشگاه ها ارسال گردیده و هنوز فروخته نگردیده اند را هم شامل می گردد. با این حال می توانیم مطمئن باشیم که نسخه های داخل فروشگاه ها هم حداکثر تا یکی دو هفته آینده تمام شوند؛ طوری که می توان به رقم اعلام گردیده از سوی راک استار اعتماد کرد.

فروش ۱۷ میلیون نسخه، در حالی که فقط ۱۲ روز از عرضه Red Dead Redemption 2 روی دو کنسول پلی استیشن۴ و ایکس باکس وان می گذرد، از موفقیت بسیار بالای این بازی نه تنها در صنعت بازی، بلکه به طور کلی در صنعت سرگرمی می گوید.

هفته اول فروش این بازی هم شاهد رکوردشکنی آن بودیم. بازی Red Dead Redemption 2 در هشت روز اول عرضه خود، توانسته است بیشتر از قسمت قبلی این بازی بفروشد؛ یعنی فروش Red Dead Redemption 2 در هشت روز، از فروش هشت سال گذشته Red Dead Redemption بیشتر بوده است.

شرکت تیک-تو، مالک راک استار گیمز، در بیانیه ای گفته است که فروش Red Dead Redemption 2 فراتر از انتظارات آن ها بوده است. هفته گذشته راک استار گیمز اعلام نموده بود که این بازی در سه روز نخست عرضه ۷۲۵ میلیون دلار فروش داشته است؛ رقمی که فقط توسط جی تی ای ۵، ساخته قبلی راک استار گیمز، پشت سر گذاشته گردیده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : کسب و کار تاريخ : 2 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.