آتی کاوان پارس مشخصات دو گوشی هوشمند شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، شیائومیی می ۶ و می ۶ پلاس هواوی به زودی عرضه خواهند شد که به تازگی اخباری از مشخصات فنی آنها در یکی از بنچمارک‌ها منتشر شده است.

شیائومی mi6 دارای صفحه‌نمایشی ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن FULLHD بوده که یکی از ویژگی‌های بارز آن پردازنده‌ای با قدرت ۲٫۴۵ گیگاهرتز از نوع اسنپدراگون ۸۳۵ است. حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

گوشی هوشمند شیائومی می ۶ یک دوربین پشتی ۱۹ مگاپیکسلی IMX400 از کمپانی سونی دارد و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. با این اوصاف تقریبا دوربین سلفی می ۶ دو برابر بهتر از گوشی شیائومی می ۵ است. باتری این گوی قدرتمند ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. اما این گوشی قوی یک ایراد واقعا تعجب‌آور دارد آن هم استفاده از سیستم اندرودید مارشمالو ۶٫۰ در این گوشی است.

گوشی هوشمند شیائومی می ۶ پلاس نمایشگری بزرگتر از مدل پیشین خود خواهد داشت و اندازه آن ۵٫۷ اینچ خواهد بود. اما رزولوشن آن مانند مدل قبلی فول اچ‌دی نخواهد بود و با پلتفرم واقعیت‌مجازی Daydream گوگل سازگار نمی‌باشد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم از پردازه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بهره برده و  در دو مدل با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ عرضه خواهد شد.

دوربین‌های دوگانه یکی از ویژگی‌هایی است که در گوشی‌های گران‌قیمت بازار موبایل قابل مشاهده است و احتمال دارد، دوربین شیائومی می ۶ پلاس از نوع دوگانه باشد. صفحه نمایش بزرگتر باتری بیشتری نیز می‌خواهد، بنابراین طبق این بنچمارک منتشر شده، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

گوشی می ۶ پلاس برخلاف مدل قبلی آن، از سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا بهره خواهد برد. احتمال دارد در هنگام معرفی رسمی این دو گوشی هوشمند، سیستم‌عامل پیش‌فرض هر دو آن‌ها اندروید نوقا باشد. در پایان باید اشاره کنیم که این مشخصات هنوز به صورت رسمی انتشار پیدا نکرده‌اند، بنابراین با ما همراه باشید تا خبرهایی جدیدی از این گوشی منتشر کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 9 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.