آتی کاوان پارس نسبت مقاله به اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 2.44 است - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: نسبت مقاله به اعضای هیئت علمی در ۲۰۱۸ برای این دانشگاه حدود ۲٫۴۴ است.

افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران عملکرد پژوهشی این دانشگاه براساس بانک اطلاعاتی اسکوپوس تشریح کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۸ میلادی دارای ۲۵ هزار و ۲۸۴؛ حدود ۲۲۵ هزار و ۳۹۶ استناد و H-Index 120 است.

زرقی ادامه داد: رده بندی و آمار های بانک اسکوپوس نشان می دهند که دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ۱۶ درصد مقالات خود را با همکاری های بین المللی انجام داده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه ۸ درصد مقالات در مجلات ۱۰ درصد برتر citescore گفت: ۱۰ درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه دارای صفر یا یک استناد هستند و خوداستنادی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ۱۵ درصد است.

وی اظهار داشت: از ۱۴۱۴ عضو هیئت علمی این دانشگاه، ۱۶۱ عضو دارای صفر یا یک مقاله هستند و نسبت مقاله به هیئت علمی در ۲۰۱۸ حدود ۲٫۴۴ و نسبت استناد به مقاله در همان سال ۸٫۹۹ در بانک اسکوپوس عنوان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.