آتی کاوان پارس هکرها دل را تسخیر کردند ، اطلاعات اولیه صدها مشتری در خطر است - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، گروهی از هکرها موفق شده اند به پایگاه داده های شرکت دل حمله نموده و اطلاعات مشتریان این شرکت را هدف قرار دهند. حمله ای که صدها مشتری این شرکت را شامل می گردد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب این غول کامپیوتری می گود هکرها نام های کاربری، آدرس های ایمیل و کلمات عبور کاربران را سرقت نموده اند. البته دل اعلام نموده که به محض اطلاع از این واقعه به سرعت اقدام به بستن مسیرهای سرقت آنان نموده است.

دل در یک بیانیه گفت: اگر چه ممکن است برخی از این اطلاعات از شبکه دل حذف گردد، اما تحقیقات ما نشان داده که تا کنون هیچ نوع سوء استفاده ای از اطلاعات مذکور نشده است.

افزون بر اینها، دل در بیانیه ای تاکید نمود که هیچ یک از اطلاعات مهم کاربران مثل اطلاعات کارت های اعتباری آنان و سایر اطلاعات حساس آنان سرقت نشده است.

بعد از تعیین شدن این هک، دل گفت که به سرعت اقدام به نظیم مجدد رمز عبور کاربران نموده است و البته با نهادهای قانونی تماس گرفته تا وضعیت را کنترل کند. افزون بر همه این ها، این شرکت با یک شرکت قانونی و امنیتی دیجیتال برای انجام تحقیقات مستقل ارتباط برقرار نموده است.

یک سخنگوی دل در یک بیانیه ایمیل گفت: از آنجایی که این یک افشاگری داوطلبانه است و هیچ شواهد قطعی وجود ندارد که اطلاعات حساس حساب کاربری مشتریان استخراج شده باشد، ممکن است برخی شایعات در فضای مجازی به راه بیفتند که اساسا حقیقت ندارد.

منبع: انتخاب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 29 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.