آتی کاوان پارس پرچمداران جدید گوگل شبیه به آیفون 10 هستند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تازه ترین تصاویر منتشر گردیده از پرچمداران جدید گوگل، گوشی پیکسل ۳ ایکس ال، وجود بریدگی بالای نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه آن را تایید می نماید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت The INQUIRER، به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی های پرچمدار گوگل یعنی پیکسل ۳ ایکس ال منتشر گردیده که نشان می دهد این گوشی های جدید هم نظیر آیفون ۱۰ (ایکس) به بریدگی بالا صفحه نمایش (notch) مجهز هستند و یکی دیگر از قابلیت های جدید آن نیز دوربین سلفی دوگانه است.

پیشتر گزارش هایی مبنی بر عرضه و معرفی زودهنگام و همچنین تصاویری از نسل سوم و جدید گوشی های هوشمند و پرچمدار گوگل یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در فضای مجازی منتشر گردیده بود که نشان می داد این گوشی های جدید به اسپیکرهای استریو (stereo) ، صفحه نمایش بدون حاشیه کناری و شارژر بی سیم (وایرلس) مجهزند.

گوشی های جدید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال قرار است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی (Android P) و همچنین تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز باشند. طبق گزارش های منتشره، این دو گوشی جدید احتمالا در فصل پائیز امسال ۲۰۱۸ میلادی به بازارهای جهانی موبایل روانه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.