آتی کاوان پارس چهار هزار و 490 مورد بازرسی از مراکز عرضه بازار ایلام - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار هزار و ۴۹۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه در سطح بازار استان اجرا شده است.

به گزارش از ، مهناز همتی گفت: این تعداد بازرسی اجرا شده از مراکز عرضه در کنار نظارت بر اجرای استاندارد های اجباری مراکز فراوریی، در راستای کنترل فرآورده های توزیع شده در جهت سالم سازی بازار مصرف، توسط کارشناسان اداره کل و شرکت های بازرسی همکار اجرا شده است.

همتی اضافه نمود: بر اساس قانون، کارشناسان استاندارد مجاز هستند به محل های فراوری، بسته بندی، تمرکز، عرضه و فروش کالا ها و یا خدمات مشمول استاندار های اجباری وارد شده و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند.

وی اضافه نمود: همچنین در این مدت (ابتدای امسال تاکنون) ۸۳۰ مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت صندلی های استان اجرا شده است.

همتی از انجام ۴۶۰ مورد بازرسی فنی واحد های فراوریی و تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در استان اطلاع داد و گفت: طبق قانون سیلندر های گاز مایع مشمول استاندارد اجباری است و توزیع و عرضه آن بدون رعایت مقررات استاندارد، ممنوع بوده و جرم محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: بازرسان و کارشناسان این اداره کل ضمن تداوم بازرسی ها و توقیف و جمع آوری محصولات با کیفیت پایین تر از استاندارد مربوطه با متخلفان برخورد قانونی می نمایند.

اس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : کسب و کار تاريخ : 29 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.