آتی کاوان پارس کدام نمایندگی های بوش معتبر هستند؟ - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، رپرتاژآگهی – هنگام خرید محصولات بوش و یا بهره مندی از خدمات پس از فروش بوش ، یکی از مهم ترین سوال هایی که ذهن خریداران را به خود درگیر می کند، نمایندگی بوش و تعمیرگاه لوازم خانگی بوش است که بتوان به آن اعتماد کرد.

کنندگی بوش

شرکت آلمانی بوش یکی از برترین شرکت های تولید و عرضه لوازم خانگی است. محصولات بوش به دوام، زیبایی و طراحی فوق العاده شهرت یافته اند.

کیفیت بالای این محصولات همواره موجب شده تا بوش در قله صنعت لوازم خانگی بدرخشد و در سراسر جهان خدماتی ارزنده به مشتریان خود ارائه کند.

این برند شیک در ایران نیز جایگاه ویژه ای در محیط خانه و محل کار دارد. حضور کنندگی بوش در ایران این اطمینان را در مشتریان ایجاد کرده است تا با اعتماد کامل محصولات آن را خریداری کنند.

کنندگی بوش در تهران کلیه محصولات این شرکت اعم از جاروبرقی، یخچال ساید بای ساید، مایکروفر، گاز و هر محصولی که برای خانه و آشپزخانه شما مورد نیاز باشد را پوشش داده و با قیمت مناسب عرضه می دارد.

تنوع محصولات در کنندگی بوش بسیار بالا است، برای مثال در صورتی که قصد خرید یخچال بوش را داشته باشید، یخچال، فریزر و ساید بای ساید در اندازه ها و مدل های مختلف به شما ارائه خواهند شد.

خدمات کنندگی بوش

کنندگی های مجاز بوش، موظف هستند که خدماتی را به مشتریان لوازم خانگی بوش بدهند. لیست خدمات آنها را برای شما آورده ایم:

خدمات پس از فروش بوش

کنندگی های بوش خدمات پس از فروش دارند. مشتریان بوش، پس از خرید وسیله خود، کنندگی بوش برای آنها یک تکنیسین برای نصب و راه اندازی وسیله انها میفرستد.

گارانتی وسیله پس از خرید با مهر و امضای کنندگی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

کنندگی مواردی را که در طول مدت گارانتی به صورت رایگان تعویض یا تعمیر می شوند را داخل گارانتی ذکر می کند. در هر صورت ممکن است کالاهای این برند نیز پس از مدتی استفاده یا در صورت استفاده نادرست نیاز به سرویس یا تعمیر داشته باشند.

خدمات پس از فروش بوش، در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال مشتریان، امکان برطرف کردن نیاز آن ها را فراهم کرده است. برای مثال فیلتر یخچال بوش نیاز دارد تا هر چند وقت یکبار تعویض شود.

گاهی نیز به علت قطعی برق، اشتباه در نحوه مصرف و دلایلی دیگر ممکن است قطعاتی از دستگاه نیازمند تعویض یا تغییر شوند. در این صورت خدمات پس از فروش بوش به کمک مشتریان آمده و هرگونه مشکل یا اختلال برطرف خواهد شد.

تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران

تعمیرگاه های بوش در سراسر تهران کنندگی دارند و انواع تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران را انجام می دهند.

متخصصان بوش دوره های ضروری سرویس انواع محصولات بوش را گذرانده اند و با برخورداری از گواهی نامه های معتبر بین المللی هرگونه نقص و ایراد در دستگاه را شناسایی و برطرف خواهند کرد.

مشتریان در صورت روبروه با هر مسئله ای در دستگاه خود می توانند با کنندگی بوش تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان ما از خدمات پس از فروش بوش بهره مند شوند.

در صورت تماس با تعمیرگاه لوازم خانگی بوش یا ثبت مشکل در وبسایت، مشکل مشتری به صورت کارشناسی بررسی شده و سپس اقدامات مقتضی در اسرع وقت انجام خواهد شد.

گاهی ممکن است قطعه ای نیازمند تعویض باشد. تلاش بر این است که تا حد امکان هرگونه تعمیر بدون نیاز به تعویض دستگاه صورت گیرد، اما راه حل نهایی نیز گاهی تعویض قطعه است.

گارانتی محصولات بوش

پس از تعویض قطعه با توجه به قطعه ای که در وسیله مورد نظر شما استفاده شده است یا نوع خدماتی که دریافت کرده اید، مدت گارانتی تعمیرات معین می شود.

تعمیرکاران بوش همواره با آخرین تغییرات محصولات بوش به روز شده و از ابعاد و زوایا دستگاه شما باخبرند. همچنین آنان کلیه ابزارها و دستگاه هایی را نیز که برای تعمیر وسیله شما مورد نیاز است همواره با خود خواهند داشت؛ برای همین تعمیر دستگاه شما با هیچ کمبودی روبرو نخواهد شد.

ارائه خدمات پس از فروش بوش در تمامی ساعات شبانه روز و کلیه روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل نیز انجام می شود تا هیچگونه دغدغه ای برای مشتریان ارجمند ایجاد نشود.

ضمانت نامه ۶ ماهه قطعه در کنندگی بوش همچنین آسودگی خاطر مشتریان را به همراه دارد؛ ضمن اینکه تیم پشتبیانی بوش همواره با انجام رضایت سنجی هر مشکل و یا ناراحتی از طرف شما را مد نظر قرار داده و برای برطرف کردن آن تلاش های لازم را انجام می دهد.

قطعات اصل و اورجینال کنندگی بوش

یکی از ویژگی های شاخص کنندگی بوش که خاطر مشتریان ارجمند را آسوده می سازد، برخورداری از قطعات اصل و اورجینال است.

پس از آنکه مشاوره های لازم در خصوص مشکل دستگاه مشتری به وی ارائه شد، هرگونه تعویض یا تغییری با مصلحت و صلاحدید خود مشتری صورت می گیرد و هیچ اقدامی بدون اجازه صورت نخواهد گرفت. کارشناسان مجرب کنندگی بوش با استفاده از قطعات اصل دستگاه شما را همچون روز اول به شما تحویل می دهند.

با افزایش تحریم ها علیه ایران، بسکمک از مشتریان همواره نگران قطعات استفاده شده در محصولات بوش هستند، کنندگی مجاز بوش این اطمینان خاطر را به مشتریان می دهد که سال ها تجربه در واردات این محصول، جای هیچ شک و شبهه ای را برای مشتریان نگذاشته و همواره قطعاتی اصل به آن ها تحویل داده خواهد شد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : کسب و کار تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.