آتی کاوان پارس مستندسازان ایرانی در پرس تی وی به گفتگو می نشینند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، محمد تراب زاده کارگردان مستند و گفت و گو با اشاره به شروع مراحل پیش تولید این مجموعه گفت: در حال بررسی ۳۷ فیلم مستند از ساخته های برتر مستندسازان ایرانی هستیم و در نهایت ۱۰ فیلم را برای نقد و بررسی انتخاب خواهیم کرد.

وی افزود: برای انتخاب فیلم ها ملاک های مختلفی مدنظر است که داشتن استاندارد بالا در حوزه مستند و کسب جایزه از جشنواره ها از آن جمله است.

تراب زاده در پایان بیان کرد: جغرافیا و حیات وحش ایران و موضوعات بین المللی همچون هویت، محیط زیست و… از جمله موضوعات مورد توجه در انتخاب سوژه های این مجموعه برنامه به شمار می رود.

مجموعه برنامه مستند و گفت و گو با هدف معرفی سینمای مستند ایران و بررسی برترین مستندهای تولید داخل کشور در شبکه پرس تی وی تولید می شود.

هر قسمت از این برنامه یک فیلم مستند را معرفی کرده و با فیلمساز آن به گفتگو می نشیند و بخش هایی از مستند موردنظر را پخش و مورد بررسی قرار می دهد. مجموعه مستند و گفت و گو در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای تولید می شود و محمد تراب زاده کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

منبع: mehrnews.com

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 317 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.