آتی کاوان پارس آنالیز ویژه یک تیم بازرسی از برج امید - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، گودرز امیری شامگاه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت ساختمان جدید استانداری لرستان گفت: آن موقع که گفتند ساختمان قدیمی استانداری لرستان را ۳۵ میلیارد فروخته اند و ساختمان جدیدی با این مبلغ احداث می گردد چقدر خوشحال شدن و دنبال این بودم الگو برداری کنم و در استان خودمان(کهگیلویه و بویراحمد) این کار را کنم که نشد.

تکمیل برج امید ۸۰ میلیارد اعتبار احتیاج دارد

وی با بیان اینکه استاندار سابق لرستان در آخرین لحظات حضور خود در این استان گفت برج امید آماده است و تنها بحث گرمایشی آن مشکل دارد که شما می توانید با هیتر برقی روشن کنید ساکن شوید تا بعدا تاسیسات کامل گردد، توضیح داد: وقتی خودمان رفتیم ساختمان را ببینیم، دیدم نما کامل نیست، کاری داخل آن نگردیده است و گزارشی دادیم به استاندار که به استنباط من تکمیل ساختمان بالای ۵۰ میلیارد هزینه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان اضافه کرد: استاندار دستور داد شورای فنی تشکیل شد و ارزیابی کردند گفتند بین ۷۰ تا ۸۰ میلیارد پول احتیاج است تا ساختمان جدید استانداری تکمیل گردد.

امیری با تاکید بر اینکه با مسئولان بالادست چانه زنی کردیم گفتند نمی توانیم پول بدهیم چون جزو تعهدات استان است، نهایتا قول ۱۰ میلیارد اعتبار را دادند که تحقق نیافت و تنها دو میلیارد اوراق تحقق یافت که به پیمانکار داده ایم، اضافه کرد: هیچ موضوعی هم پشت پرده نیست و کل قضایا و حقایق همین است؛ اگر کسی را سراغ دارید پول بدهد فردا ساختمان را تکمیل می کنیم و در آن مستقر می شویم؛ خیلی هم خوشحال می شویم.

وی با اشاره به اینکه نه دنبال معامله و بده بستان هستیم، نه دنبال تخریب کسی هستیم؛ اصل قضایا همین است، ادامه داد: به خاطر اینکه گزارشات متناقض در مورد این ساختمان داده شد، یک تیم بازرسی از سازمان بازرسی به صورت اختصاصی آمده اند و مسائل این پروژه را آنالیز می نمایند؛ امیدوارم نتایج گزارش در حل مسائل این پروژه موثر باشد.

جر و بحث شدید استاندار لرستان با مدیر فرودگاه های کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان به موضوع پروازهای فرودگاه خرم آباد نیز اشاره نمود و گفت: باتوجه به اقداماتی که گردیده بود، قرار شد که امکان برقرار پرواز هواپیماهای پهن پیکر در این فرودگاه نیز فراهم گردد.

امیری با بیان اینکه آقایان در سازمان فرودگاه های کشور در مورد عدم برقراری این پروازها استدلالی دارند ماهم استدلالی داریم؛ توضیح داد: ما از مواضع خود عقب نشینی ننموده ایم اما آنها هنوز قانع نگردیده اند؛ یکی از دلایل شاید این باشد که الان هواپیما ندارند و توجیه می نمایند؛ شاید هم دلیل آن ها فنی باشد.

وی با تاکید بر اینکه در جلسه ای با حضور نهاوندیان معاون رئیس جمهور نیز استاندار با مدیر فرودگاه های کشور به شدت جر و بحث کردند در این مورد، چطور هواپیمای رئیس جمهور توانست به فرودگاه خرم آباد بیاید بقیه نمی توانند، اضافه کرد: ما استدلال های خود را نموده ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اجرای قانون بازنشستگی اشاره نمود و گفت: من ۳۵ سال بیشتر خدمت نموده ام، اگر طبق قانون قرار باشد بازنشسته شوم منت می کشم و اگر قرار باشد بمانم و قانون اجازه دهد منت می کشم که خادم هم تباران خودم باشم.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 462 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها