آتی کاوان پارس ادامه سقوط ارزش دلار در بازارهای جهانی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، دلار آمریکا همچنان از سوی قدرت دریافت یورو و افت سود اوراق قرضه آمریکا تحت فشار قرار گرفت. از سوی دیگر ادامه بحث در مورد بسته جدید کمک کرونایی در کنگره آمریکا سرمایه گذاران را نگران کرده است.

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، روز چهارشنبه دلار آمریکا همچنان از سوی قدرت دریافت یورو و افت سود اوراق قرضه آمریکا تحت فشار قرار گرفت. این در حالی رخ داد که ادامه بحث در مورد بسته جدید کمک کرونایی در کنگره آمریکا سرمایه گذاران را در مورد فرایند ریکاوری مالی آمریکا نگران کرده است.

یورو ۰٫۴۹ درصد دیگر در برابر دلار تقویت شد و نرخ خود را در ۱٫۱۸۵۸ واحد تثبیت کرد.

پوند انگلیس ۰٫۴۰ درصد در برابر دلار تقویت شد تا به نرخ ۱٫۳۱۱۱ واحد برسد.

در برابر ارزهای آسیایی هم دلار شرایط متزلزلی داشت و تا ساعت ۱۴:۱۵ به وقت تهران، با ۰٫۵۱ درصد افت در برابر یوآن چین به نرخ ۶٫۹۳۶۱ واحد رسید. نرخ برابری دلار با ین ژاپن هم در این ساعت در ۱۰۵٫۶۸ واحد تثبیت شد.

ایمره اسپیزر، تحلیل گر ارز خارجی در شرکت وست پک، می گوید: عدم توافق بر سر بسته کمک مالی دلار آمریکا را تحت فشار قرار داده است. او ادامه داد: اگر در روزهای آینده کنندگان آمریکا بر سر این بسته مالی توافق کنند، شاهد بازگشت موقت دلار خواهیم بود. با این همه من معتقد هستم تا سرانجام سال فرایند نزولی دلار ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 410 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها