آتی کاوان پارس اردوغان گفت: چشم طمع به خاک سوریه نداریم - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنانی در ترکیه اعلام نمود که هدفش نابودی گروه های تروریستی است.

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود در آنکارا گفت: به هیچ نیرویی اجازه نخواهیم داد وارد کشورمان شود و آن را تجزیه کند. هر کسی را که در این مسیر تلاش کند، نابود خواهیم کرد. هواپیماهای ما همه تونل های پر از سلاح و مخفیگاه های تروریست ها را نابود کردند. ارتش ترکیه در حال نبرد بزرگی برای نابودی گروه های تروریستی است.

اردوغان افزود: چشم طمعی به خاک سوریه نداریم و آنچه برای ما اهمیت دارد برقراری عدالت و تضمین بازگشت سه و نیم میلیون آواره سوری در ترکیه به سرزمین و خانه هایشان است.

وی گفت: داعش و پ د دو روی یک سکه هستند و کسانی که هدایت این گروه های تروریستی را در دست دارند، از آنها برای تامین منافع‌شان استفاده می کنند. به ناکام گذاشتن همه توطئه ها در طول مرزهایمان از جمله شهر منبج ادامه خواهیم داد. صد سال است که علیه ما و ملت ما توطئه‌چینی می کنند و به دنبال تفرقه افکنی در بین ما هستند، اما ما در کمین آنها هستیم.

رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد: آوارگان شهر عین العرب در ترکیه با وجود پاکسازی این منطقه از داعش به خانه هایشان باز نگشته‌اند، زیرا گروه های تروریستی دیگری اکنون در این شهر حضور دارند. سربازارن ما وفادار هستند و شعار مرگ یا پیروزی شعار آنهاست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 367 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها