آتی کاوان پارس اردکانیان درگفت وگو با خبرنگاران: احداث نیروگاه های سیکل ترکیبی موجب افزایش راندمان می گردد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، وزیر نیرو گفت: حدود ۷ هزار مگاوات نیروگاه های سیکل ترکیبی را در دست افتتاح داریم.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در گفت و گو با درباره برنامه های وزارت نیرو برای افزایش راندمان نیروگاه ها، اظهار کرد: ابتدا باید گفت که راندمان نیروگاه ها در کشور پایین نیست. ما برنامه احداث نیروگاه های سیکل ترکیبی را پیش رو داریم که در هر یک از آن ها، ۲ واحد از نیروگاه های گاز با یک واحد نیروگاه بخار یک نیروگاه سیکل ترکیبی را تشکیل می دهند که در نهایت باعث افزایش راندمان در نیروگاه ها است.

وی اضافه نمود: حدود ۷ هزار مگاوات نیروگاه های سیکل ترکیبی را در دست افتتاح داریم. هر زمانی که توانسته بودیم با تامین منابع، این نیروگاه های سیکل ترکیبی را احداث و یک واحد بخار را به ۲ واحد گاز اضافه کنیم؛ راندمان هم افزایش پیدا نموده است.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد:در مجموع در شرایط خوبی هستیم، اما می توان گفت که همچنان امکان بهبود هست و این موضوع جزو برنامه های ما است که حتما این بهبود صورت بگیرد و ما از همه منابع خود ازجمله؛ آب، گاز و سایر منابع زیست محیطی به طریق بهینه ای بتوانیم استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 452 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 29 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها