آتی کاوان پارس افتتاح 41 واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر سال جاری و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۱ واحد مسکن مددجویی در این استان افتتاح می گردد.

جهت دریافت خدمات آلاچیق آهنی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، قباد مبشری گفت: اهدای ۴۱ سری جهیزیه و سرکشی از ۴۱ خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در دهه فجر سال جاری است.

وی اضافه نمود: بهره برداری از ۱۸ طرح اشتغال مددجویی و تجلیل از ۲۰۵ حامی ایتام و فرزندان محسنین، نیکوکار و عامل جمع آوری زکات کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامههای کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان در دهه فجر سال جاری خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: باید با اطلاع رسانی لازم و برنامه ریزی مناسب زمینه حضور هر چه گسترده تر جامعه هدف کمیته امداد این استان در برنامه های دهه فجر سال جاری به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم کرد.

مبشری گفت: ستاد دهه فجر سال جاری کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ کارگروه زیرمجموعه دارد که همگی آنها تشکیل شده و فعال است.

وی اظهار کرد: یکی از این کارگروه ها همیاری و خدمات رسانی بوده که مسئولیت آن بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۶ هزار نفر است.

منبع: همشهری آنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها