آتی کاوان پارس افزایش 3 برابری بودجه اشتغال مددجویان بهزیستی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، وحید قبادی دانا در گفت وگو با خبرنگاران در مورد بودجه آسیب های اجتماعی در سال ۹۸ اظهار کرد: در زمینه بودجه برای کاهش و برطرف آسیب های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده بهزیستی، گشایش های خوبی اتفاق افتاده که امیدواریم پس از تصویب در صحن مجلس، بتوانیم در این خصوص اقدام کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص مسکن خانواده های دارای دو معلول نیز قرار شده ۱۰ درصد از سود تراکنش های بانک مسکن به این امر اختصاص پیدا کند.

رئیس سازمان بهزیستی تأکید کرد: تخصیص این موضوع می تواند در خصوص مسکن خانواده های دارای دو معلول، اتفاق خوبی باشد و در سال ۹۸ بخش زیادی از مشکل این افراد رفع می گردد.

قبادی دانا به سه برابر شدن تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی اشاره نمود و گفت: افزایش سه برابری اعتبار اشتغال مددجویان، از دیگر اتفاقات خوب بودجه ۹۸ بوده به طوری که از ۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اضافه نمود: این اعتبار می تواند در خصوص تخصیص وام و همچنین ایجاد شغل برای مددجویان کارگشا باشد.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: در کارگروه اشتغال که به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور معاونت اشتغال، مدیرعامل بانک های رفاه، توسعه تعاون، صندوق امید، بیمه روستاییان و عشایر تشکیل شده، قرار است اقداماتی در جهت بهتر شدن شرایط اشتغال مددجویان انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 453 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها