آتی کاوان پارس افسر نیروی دریایی آمریکا به جاسوسی برای چین متهم شد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، یک مقام آمریکایی گفت: یک افسر نیروی دریایی آمریکا که به اطلاعات حساسی دسترسی داشته، با اتهام جاسوسی و انتقال اطلاعات محرمانه به چین و تایوان روبرو شده است.

با قیمت روز تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یک مقام آمریکایی تاکید نمود: یک افسر نیروی دریایی آمریکا با اتهام جاسوسی و انتقال اطلاعات محرمانه به چین یا احتمالا تایوان روبرو شده است.

این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده، توضیح داد: این افسر نیروی دریایی آمریکا ادوارد لین نام دارد که در تایوان متولد و سپس شهروند آمریکا شده است.

این مقام آمریکایی به اطلاعات بیشتری در مورد اتهامات این مظنون به جاسوسی اشاره ای ننموده است. نیروی دریایی آمریکا نیز این افسر را ۲ بار به جاسوسی و دسترسی به اطلاعات محرمانه و ۳ بار نیز به کوشش برای انتقال این اطلاعات محرمانه به دولت های خارجی، متهم نموده است.

البته در این گزارش اشاره ای به نام کشور یا کشورهای خارجی نشده است.

این مقام آمریکایی گفت: هم چین و هم تایوان احتمالا هدف اصلی بوده اند ولی تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وزارتخانه های خارجه و دفاع چین تا به امروز درباره این مساله موضع گیری ننموده اند. وزارت دفاع تایوان نیز اعلام نموده است که هیچ اطلاعی از این مساله ندارد. وزارت خارجه تایوان نیز تا به امروز موضع گیری ننموده است.

منبع: تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 438 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.