آتی کاوان پارس اولاند و مرکل دوشنبه درباره یونان ملاقات می نمایند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، خبرنگاران: کاخ الیزه با انتشار بیانیه ای اعلام نمود که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان دوشنبه شب ملاقات خواهند کرد تا تبعات همه پرسی یونان را مورد ارزیابی قرار دهند.

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ الیزه با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به ملاقات اولاند و مرکل برای آنالیز اوضاع یونان و همه پرسی این کشور، اضافه نمود: این نشست بخشی از همکاری مداوم بین فرانسه و آلمان برای یافتن یک راه چاره بادوام برای یونان است.

گابریل ساکلاریدیس سخنگوی دولت یونان نیز تاکید نمود که آتن خواهان از سرگیری مذاکرات با نهادهای مالی بین المللی در اسرع وقت است تا به توافق دست یابد.

وی در ادامه توضیح داد: مذاکراتی که شروع خواهد شد باید خیلی سریع به نتیجه برسد، حتی پس از ۴۸ ساعت. ما برای دستیابی به توافق هر تلاشی خواهیم کرد.

اظهارات این مقام یونانی در شرایطی است که مردم این کشور امروز یکشنبه در همه پرسی شرکت نموده اند که نتیجه آن می تواند تاثیر زیادی بر شرایط آینده یونان در منطقه یورو داشته باشد.

یونان به خاطر بحران بدهی در آستانه ورشکستگی و خروج از منطقه یورو قرار گرفته است. یونان با بدهی ۳۵۰ میلیارد دلاری روبرو است که حدود ۲۷۰ میلیارد دلار آن بدهی این کشور به وام دهندگان بین المللی است.

یونان با تبعات منفی بحران مالی و مالی ۲۰۰۹ میلادی دست به گریبان است. میزان بدهی های یونان به بیش از ۱۷۵ درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است.

پ

منبع: تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها