آتی کاوان پارس بازدید کننده گرامی از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم! - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، در حالی که از سوی شرکت خودروسازی سایپا اعلام شد از ساعت ۱۰ صبح امروز ثبت نام بیش از ۵۰ هزار خودرو به صورت اینترنتی شروع می گردد اما کوشش ها برای ثبت نام متقاضیان با مشکلاتی همراه است.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام این شرکت در این طرح محصولات خانواده پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان با قیمت زمان تحویل خودرو، عرضه خواهند شد اما متقاضیان ظاهرا با مشکلاتی در این راه روبرو اند.

خبرنگار خبرنگاران با حضور در یکی از نمایندگی ها شاهد حضور متقاضیانی بود که از مشکلات سایت ثبت نام و عدم نمایش صفحه خرید یا قطعی آن در حین انجام ثبت نام گلایه کردند.

در حال حاضر از ساعتی پیش این طرح فروش که صرفاً به صورت اینترنتی است شروع گردیده اما ظرف یک دقیقه از باز شدن سایت سقف فروش مرحله ای بخشی از محصولات سایپا به اتمام رسید.

آنالیز ها نشان می دهد که هیچ یک از متقاضیان خرید این خودروها، نتوانسته اند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و شرکت سایپا اعلام نموده متقاضیان در مرحله بعدی می توانند نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام نمایند.

بر همین اساس در جدیدترین اطلاعیه نیز در این سایت مرحله بعدی پذیرش ساعت ۱۱:۱۵ اعلام گردیده است. در این نوشتار آمده است: بازدیدنماینده گرامی به دلیل حجم بالای مراجعات، مرحله بعدی پذیرش راس ساعت ۱۱:۱۵ انجام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

اما بازهم مراجعه به سایت نشان می دهد که سایت پذیرنده خارج از دسترس است و متقاضیان نمی توانند برای خرید اقدام نمایند و از مرحله پنجم پذیرش در سایت ۱۱:۳۰ خبر داده گردیده است!

براساس شرایط اعلام گردیده کسانی که در ۱۸ ماه گذشته از این شرکت اقدام به خرید خودرو نموده اند امکان خرید در این طرح را نخواهند داشت.

همچنین هر کد ملی تنها امکان ثبت نام یک دستگاه خودرو را داشته و برای جلوگیری از واسطه گری خودروهای مذکور فاقد امکان صلح و انتقال به غیر است . ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال نیز در این طرح امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.